Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Ik snap niet wrm treyarch zich er mee gaat bemoeien. Mrja kopen? Tuurlijk!al ge-preorderd

Bedoel je dat je niet snapt dat Treyarch met Call of Duty aan de slag gaat? Want ze hebben al twee andere delen gemaakt.

Welke dan??

Call of Duty 3 en Call of Duty (5) world at war.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Forumrunner:

Ze hebben zelfs al 3 delen op hun naam staan. Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty 3 en Call of Duty: World at War, wat in mijn ogen echt een toppertje was. Ik snap niet dat iedereen zo'n probleem heeft met Treyarch, er is niets negatiefs over te melden.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dus ook je eigen emblem maken met de Emblem Editor, je kan je personage veranderen met verschillende camouflages, kleren enz. En je kan geld verdienen (in multiplayer) en verschillende dingen kopen.

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Singleplayer van COD is gewoon oke maar de multiplayer is nou niet zo geweldig als iedereen zegt...

Treyarch kan net zulke goed cods maken als Infinty ward maar het ligt eraan of het je stijl is.(2e wereld oorlog of modern..)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze CoD is best modern hoor, het is geen WW1/2 shooter maar eerder in een oorlog waarin volop werd geëxperimenteerd met wapens en andere. Zie dit als een net iets minder moderne MW2.

Ik sta overigens te popelen om dit spel te spelen, ik heb zowat alle MP reveal trailers en andere bekeken en kan echt niet meer wachten. De customization opties alleen al zijn echt prachtig. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...