Forumrunner Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Ik snap niet wrm treyarch zich er mee gaat bemoeien. Mrja kopen? Tuurlijk!al ge-preorderd Bedoel je dat je niet snapt dat Treyarch met Call of Duty aan de slag gaat? Want ze hebben al twee andere delen gemaakt. Welke dan?? Call of Duty 3 en Call of Duty (5) world at war. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 @Forumrunner: Ze hebben zelfs al 3 delen op hun naam staan. Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty 3 en Call of Duty: World at War, wat in mijn ogen echt een toppertje was. Ik snap niet dat iedereen zo'n probleem heeft met Treyarch, er is niets negatiefs over te melden. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Oh, ik wist niet dat Call of Duty 2 : Big Red One ook door treyarch is gemaakt. Reageren
pompbakje Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Het is om 5u 's nachts voor onze tijd. ok, dan zal het op 2 september zijn i.p.v. 1 september Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Ligt het aan mij of ziet de multiplayer er nogal lelijk uit? Het lijkt nogal op COD 4 en das niet echt een goede verbetering. Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Vele vinden mw beter dan mw2, dus voor die is 't juist goed Ik ga hem volgende week pre-ordenen i Think Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Gattling gun in multiplayer? Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 ME LIKEZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!! jes*s de *** de *** de ***, wat ziet dat er ongelooflijk fapbaar uit zeg :D:D Volgende week pre ordenen! <3 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Gattling gun in multiplayer? Wat zie ik? Akimbo. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 (bewerkt) Je kan dus ook je eigen emblem maken met de Emblem Editor, je kan je personage veranderen met verschillende camouflages, kleren enz. En je kan geld verdienen (in multiplayer) en verschillende dingen kopen. Bewerkt: 2 september 2010 door Axelectric_ Reageren
pompbakje Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 het ziet er nog redelijk zot uit dus als ik het goed verstaan heb moet je je eigen atachments betalen? Reageren
.Senne Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Je "koopt" alles in plaats van het te unlocken met XP. http://blackops.digitalwarfare247.com/news/mp-reveal-info-round-up hier vind je een mooie lijst met alle dingen. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Singleplayer van COD is gewoon oke maar de multiplayer is nou niet zo geweldig als iedereen zegt... Treyarch kan net zulke goed cods maken als Infinty ward maar het ligt eraan of het je stijl is.(2e wereld oorlog of modern..) Reageren
.Senne Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Deze CoD is best modern hoor, het is geen WW1/2 shooter maar eerder in een oorlog waarin volop werd geëxperimenteerd met wapens en andere. Zie dit als een net iets minder moderne MW2. Ik sta overigens te popelen om dit spel te spelen, ik heb zowat alle MP reveal trailers en andere bekeken en kan echt niet meer wachten. De customization opties alleen al zijn echt prachtig. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Dus alles werkt nu met geld in plaats van xp? En je kan dingen unlocken in de volgorde die je zelf wilt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.