Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik lach me steeds kapot als ik een triple of multi heb met een semtex/frag :schater:

Ik ook, op Stadium Domination kan je hem erg makkelijk halen.

Geplaatst:

Oh ja, was ik ook vergeten xD (en wist ik ook niet), maar zal waarschijnlijk zijn omdat onlangs de PC & PS3 Zombie-DLC's zijn uitgebracht.

Geplaatst:

Ik vind Nuketown een echte ^&*$% map. Je staat te dicht op je team en vijanden waardoor jij van alle kanten beschoten wordt. En sommige Game Modes passen gewoon niet op die map. Wie gaat er nu CTF op Nuketown spelen? :bonk:

Geplaatst:

CTF op Nuketown is gewoon klote. Je gaat dood je moet 10 seconden wachten, tenminste ik wel. Soms ook wel 14 seconden. En dan wordt je gespwand en wordt je bijna soms meteen weer gekilled. Kortom, CTF op Nuketown is gewoon klote. Demolition is soms nog wel leuk. Of Domination. Tenminste dat vind ik. Search op Nuketown is soms leuk, maar er worden altijd zoveel Frags en Semtexen gegooid dat je daar gewoon niet meer veilig bent. Voor een Weekend is Nuketown 24/7 leuk. Maar als het altijd zou blijven wordt je er gek van. Het is leuk als je veel kills kan maken. Maar daar houd het ook bij op. Kortom CTF zuigt op Nuketown en voor een weekend is het leuk. Maar niet voor een langere periode. Of je moet gewoon een andere Game-mode kiezen.

Geplaatst:

Van mijn part mag Nuketown 24/7 voor altijd blijven bij de release van MW3 (tenminste, ik zou het awesome vinden moesten ze daar aan denken). Altijd dikke scores etc. :D

Geplaatst:

Na een heel weekend Nuketown 24/7 had ik er echt geen zin meer in om het te spelen. Ik speelde Nuketown 24/7 erg veel toen ik nog moest levelen. Daar is het erg handig voor. Maar ik ben toch level 50, 15 prestige. Aan de XP heb ik niet veel. Maar om het even te spelen is leuk, maar daarna niet meer.

Geplaatst:

Wil iemand Rezurrection of Annihilation ruilen tegen Escalation of First Strike? (Een map pack kan je 5x her-downloaden dus als je op diegene zijn account inlogt kan je de map pack gratis downloaden)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...