Forumrunner Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Het geweld in de game heeft Treyarch iets verminderd omdat de gezichtsanimaties heel realistisch zijn, en daardoor zag het er heel geweldadig uit. klik Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Hij staat nu op Steam. Ik vind het icoontje (linksboven, doodshoofd) niet erg toepasselijk eigenlijk. http://store.steampowered.com/app/42700/ Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Het geweld in de game heeft Treyarch iets verminderd omdat de gezichtsanimaties heel realistisch zijn, en daardoor zag het er heel geweldadig uit. klik Arg waarom moet dat nou weer? Who cares about de gezichtsuitdrukkingen? Ik druf te wedden dat het nooit erger kan zijn dan de vliegvelg missie(Niet dat ik die erg vond, maar om maar effe te vergelijken). Reageren
Cheers. Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Komt ie Amerika eerder uit? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Komt ie Amerika eerder uit? Nope, Ook de 9th. Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Dat autotje lijkt me best wel vervelend. Reageren
flippie13 Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Mij lijkt het één van de oplossingen die ze tegen irritante Campers ('tactische gebied bewakers') gemaakt hebben. Zo heb je ook een soort van predator missle, maar deze schiet je af zoals een RPG, en kan je zelf besturen, natuurlijk wel tijdelijk. Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ja, maar ik denk dat je op het laatst wel gék van wordt. Reageren
GTA-top Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik denk dat je gelijk hebt,op het begin wel leuk enzo maar op het eind als een noob ding word gezien. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik denk dat die RC wagen iets te overpowered is voor een 3, met Hardline 2, killstreak. Je hebt er meteen een kill bij. Doe je Ground War en je rijd 'em mooi tussen een groepje tegenstanders zou het voor een triple kill kunnen zorgen. Maar heel erg is het ook weer niet, want kills die je met een killstreak-reward maakt tellen niet mee in de killstreak. Da's dan weer mooi. Reageren
Cheers. Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 hopelijk komen die irritante Amerikanen niet in onze servers. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 hopelijk komen die irritante Amerikanen niet in onze servers. Inderdaad, hun zorgen alleen maar voor Lag. Reageren
Flokkert Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 En dat ze wat meer aan die hackers gaan doen! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 Dat houd je toch niet tegen. Die hackers zijn er ook hier weer. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 Dat houd je toch niet tegen. Die hackers zijn er ook hier weer. Beter hebben ze dan alleen prestige hack en niet van die 24/7 Insta-Kill Super Jump Wall Hack GPS Headshot Unlimited Grenade Never die hacks, die die K.U.T. Britjes van 5 jaar altijd hebben ik haat echt die gasten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.