Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik twijfel waar ik hem moet kopen, intertoys bied voor 60 euro er een headset bij, een ander bedrijf geeft er een PU over black ops bij. De andere weer korting op een stratagy guide. Ik weet het niet, iemand tips? Ik wou dit maal gaan voor de gewone versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik moet huren zoals bij BFH ben ik snel weg

Ja, kan kopen en huren. Kopen is altijd duurder, maar dan is het wapen wel echt van jou. :bier:

'The weapons and equipment in Black Ops must be bought with CoD Points, but you must also level up before you can unlock them for purchase.'

Ik weet ook niet in welk filmpje jij hebt gezien: 'Hire and equip'?

Je bent echt een 'Black Ops kenner' -.-

Er stond op een site dat je ze ook kon huren. Voor 24 uur Gameplay uren.
Link to comment
Delen op andere websites

Die video was voor mij een teken om black ops nog even niet te kopen... Zag je hoe klein die map was @ chopper gunner... icon_cab.gif

Die map is net als rust in mw2, als je gewoon online gaat spelen kom je die map minder tegen als alle andere mappen.

Link to comment
Delen op andere websites

En kan je wapens ook kopen of alleen huren? En wat is het standaard wapen dat je sowieso krijgt en kan houden? Want het lijkt me best logish dat als je geen geld meer hebt en geen huur wapens meer hebt dat je toch nog een standaard wapen heb dat je van begins af aan hebt.

Er zijn natuurlijk 5 standaard classes net zoals iedere CoD game. En er is nooit spraken geweest van guns huren. Het is altijd kopen geweest en dat zal het blijven.

Een quad kill met de RC-XD :puh:

Zijn ook zeker de enigste die er gemaakt zijn want de meeste lijken me toch gewoon een gemiddelde kill, niets bijzonders.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...