Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Gigantische faal van Activision weer. Waarom ze gewoon niet hetzelfde konden doen als Valve bij Half Life 2 snap ik ook niet. Edit; Nu ik er eens over na denk, bij MW2 kon je gewoon de DVD in de drive duwen, en dan installeerde hij daar vanaf (correct me if I'm wrong), is dit niet meer zo bij Black Flops?

(ter informatie; bij de release van Half-Life 2 hadden ze een paar weken van te voren een grote deel van het spel als download aangeboden (wel encrypted enzo, zodat je er niks mee kon), zodat je veel minder hoefde te downloaden toen het uitkwam)

Maarja, ik zal dit spel niet spelen, omdat het gewoon weer zo'n overhypte teleurstelling zal zijn, zoals MW2 was.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb hem ook niet binnen, volgende keer maar weer niet bij bol.com bestellen.

Is dat de schuld van Bol of pakketservice?

Ik heb namelijk gisteren keurig een mail van Bol gekregen dat hij verstuurd was, en hij is vanmorgen met de normale post aangekomen.

Maar goed, de game vind ik erg gaaf, heb alleen nog mar SP gespeeld omdat ik die altijd een keer uitspeel voordat ik me aan de multiplayer ga wagen. Wapens zijn echt vet. Missies zijn heerlijk intens hoe het begon was wennen met die interrogator (wil ook wel eens weten wie ze zijn), mooie ook is dat je character die je speelt nu ook praat tegen de andere, heb ik niet vaker meegemaakt bij bijv WaW, of MW2.

En nu maar snel weer verder met SP.

Link to comment
Delen op andere websites

Viezeriken daar zeg, kreeg ik gisteren braaf een mail met de specs dat hij verzonden was. Maar kijk het aan, het is 7 uur in de avond. En ik heb nog hem nog steeds niet binnen, laatste keer via internet. De volgende keer doe ik het weer gewoon in de winkel.\

Iemand enig idee hoe die track en trace werkt?

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen zitten te echt te zeiken dat ze Black Ops niet vandaag hebben. Lekker boeien? Je kunt toch wel een paar dagen wachten, zo erg is dat toch niet? Wat is het probleem? Ik koop hem vrijdag pas maar dat komt omdat ik dan meer tijd heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen zitten te echt te zeiken dat ze Black Ops niet vandaag hebben. Lekker boeien? Je kunt toch wel een paar dagen wachten, zo erg is dat toch niet? Wat is het probleem? Ik koop hem vrijdag pas maar dat komt omdat ik dan meer tijd heb.

In kwestie zal het mij niet zo heel veel barsten dat ik hem niet vandaag heb gekregen, maar ik betaal om hem vandaag binnen te krijgen. Dat is pre-orderen, heel simpel...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook niet binnen, volgende keer maar weer niet bij bol.com bestellen.

Is dat de schuld van Bol of pakketservice?

Ik heb geen idee, tot nu toe ging bij bol.com alles goed.

@Velaro: In mijn buurt doen ze dat niet, en dit is de eerste keer dat ik het niet gewoon op releasedatum toegestuurd krijg, dus normaal vind ik het niet erg dat ik alleen naar het postvakje hoef te lopen. 0_0

En paul007, ik loop niet te zeiken, ik vind het alleen jammer dat ie er niet vandaag is, omdat ik me er op had verheugd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop hem als hij in de winkel ligt :puh:. Mogelijk heb ik hem morgen al, anders misschien vrijdag of zaterdag, of anders misschien een andere datum. Naja, het is wel leuk om hem nu al te hebben (hij lijkt me echt zo gaaf), maar als ik hem nog niet heb, dan heb ik hem nog niet :puh:.

Nou ja, ik weet winkels waar we hem kunnen krijgen, maar dat is niet echt een winkel waar we "even" naar toe gaan :puh:. Niet dat het ver weg is, maar gewoon...

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Wow! Wat een geweldig spel. Ben nu level 17 en gaat echt lekker. De Wager Matches kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen maar tegelijkertijd geweldig zijn. Die matches zijn echt abnormaal spannend. Prachtig gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Is iedereen nu al met multiplayer bezig of zo :puh:?

Ik ben van plan om te beginnen met single player xD. Want als ik MP ga spelen, dan gaat SP me volgens mij minder boeien omdat je geen "inleiding" en zo hebt gehad, en je vanalles al weet van de wapens enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem even geprobeerd op mijn pc, ik heb zo'n +/-25fps tijdens explosies met grenade launcher, best wel knap, met een AMD X2(6000+) processor, dus geen X3 zoals ze zeiden dat je minimaal moest hebben :7

Ze hebben BO al gekraakt btw.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Het schijnt dat de PC versie heel veel lag heeft, iemand last van?

Ik heb de PS3 versie, net een paar uurtjes MP gespeeld, totdat er in drie potjes 5 keer de host leavde ( :ch: ) en er vervolgens niks meer gevonden kon worden ( :-( ) Toen ben ik maar de SP gaan doen.

De Sp vind ik soms best bruut, vooral de gevangenis ontsnapping is briljant, beetje met een shotgun headshots maken bij die shotgun bots met een dik pantser. De MP valt een beetje tegen tot nu toe, de eerste vijf potjes al een enorm zeik team waardoor ik het merendeel eigenlijk verlies. Killstreaks zijn wel leuk, vooral het RC karretje. Beetje rondcrossen door het level. :*D

Overigens kunnen de "Mijn bestelling is er nog niet" en "Ik ga hem dan of dan kopen"-posts hier wel gestolen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga morgen is in de winkel kijken om hem te kopen, want vandaag ben ik niet tot de winkel geraakt, maar ik verwacht niet echt dat die uitverkocht zal zijn. :puh:

Ze zullen altijd nog wel een voorraadje hebben, hoop ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...