Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

*filmpje*

*plaatje*

Is dit xbox? Zo ja, hoe krijg je het op Youtube? Met een capture card of kan het ook via Theatre?

Theater.

Oke, thanks. Ik zal me straks maar meer gaan verdiepen in Theater :puh: Theatre en Theater zijn trouwens allebei engels dus vandaar..

Link to comment
Delen op andere websites

Brits of Amerikaans Engels ;)

Maar ik zit er aan te denken om BO te vragen aan de lieve Sint. Is dit echt een goede game of maakt het niet echt uit of ik 'm links ga liggen?

Hij is wel beter dan andere Call of Duty's. En dan vooral de Singleplayer. Want daar zit best een goed verhaal in. De Multiplayer is natuurlijk ook gewoon weer helemaal goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Singleplayer heeft inderdaad een goed verhaal. Heb deze net uitgespeeld op Veteran. Wel erger ik me soms aan de domme bugs, zoals degene die je moet volgen ergens tussen blijft haken en niet meer kan verder lopen, waardoor je het hele level opnieuw moet doen. Er zijn ook wel veel lastige stukjes op Veteran, maar over het algemeen is het goed te doen.

Had zelf helemaal niet door dat Reznov eigenlijk niet bestond, maar gewoon een illusie van jezelf was. Vroeg me al af waarom die ene in die tunnel ineens 'What's wrong with you?' riep, omdat je praatte tegen Reznov, die er dus eigenlijk niet was.

Link to comment
Delen op andere websites

He? Ik was lvl 25 toen ik stopte, en de playstation uit deed.

Start ik hem weer op, ben ik weer lvl 24 :bonk: Doe ik iets fout ?

Hier heb ik ook last van, maar dan op de Xbox 360. Het is echt heel irritant.

Maak je geen zorgen, dit is slechts Treyarch die niet weet hoe ze bugs op moeten lossen en alleen hun games half afrost voor geld en niet voor het plezier van de koper.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is wel beter dan andere Call of Duty's. En dan vooral de Singleplayer. Want daar zit best een goed verhaal in. De Multiplayer is natuurlijk ook gewoon weer helemaal goed.

Hoeveel CoD's heb je gespeeld? :7

Maak je geen zorgen, dit is slechts Treyarch die niet weet hoe ze bugs op moeten lossen en alleen hun games half afrost voor geld en niet voor het plezier van de koper.

Daarom, dit is gewoon pure shit.

Trailers zagen er ge-wel-dig uit, en dan de final game :schater:

Brengen ze een spel uit dat niet eens af is, way to go! :tu:

Fucking bugs overal, multiplayer vol lag, problemen met SP.

Ohja, en dat spel is amper afgesteld, kom op zeg, triple core voor die bagger graphics en mogelijkheden, zelfde engine als die van CoD4 en die draait nog op de gemiddelde singlecore, zelfs MW2 draait op een singlecore.

En dan komt Treyarch met hun poepgame en vraagt gelijk een triple core minimaal, zelfs de kut afgestelde GTA 4 voor de pc vroeg minder, niet dat die geweldig liep.

Na CoD 4 is de CoD serie afgetrapt geworden voor geld, jakkes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...