Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Ik wil gran turismo 5 wel eens op een x360 zien, zal ook wel met 15 FPS draaien ^_^

Maar Black Ops lijkt mij wel een leuk spel om over een jaartje uit de budget bak te vissen, alleen maar om mijn stapel met PS3 game te verhogen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet hoeveel het er exact zijn, maar volgens mij zijn het er toch genoeg.

Volgens een YouTube Walkthrough waren er dacht ik 13 - 14 levels, maar ze zijn wel uitgebreid, en zelfs als je de single player hebt uitgespeeld, is er nog steeds een uitgebreide multiplayer.

Ik heb er ongeveer 13 uur over gedaan om het spel uit te spelen op 'regular' mode denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind black ops niet echt vet.

Het sniperen is gewoon niet lekker meer.

Ik speel nu alweer mw2..

Het is gewoon niet zo simpel meer als in MW2. Daar liep je gewoon rond met je snipertje terwijl je iedereen quickscopete en in één schot neer had, heel goed dat dat nu niet meer zo is. Ik heb trouwens al twee keer een sniper opgeraapt in de map van iemand die dood was, en had er steeds een killstreak van rond de 4 personen mee. Snipen gaat heel lekker! :tu:

Als je bij alles dat je in een sequel niet bevalt terug gaat grijpen naar de vorige game. :7

Hoeveel missies zitten er eigelijk in de singleplayer? Toch geen 15 net als in World at War hoop ik.

Vijftien missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind black ops niet echt vet.

Het sniperen is gewoon niet lekker meer.

Ik speel nu alweer mw2..

Het is gewoon niet zo simpel meer als in MW2. Daar liep je gewoon rond met je snipertje terwijl je iedereen quickscopete en in één schot neer had, heel goed dat dat nu niet meer zo is. Ik heb trouwens al twee keer een sniper opgeraapt in de map van iemand die dood was, en had er steeds een killstreak van rond de 4 personen mee. Snipen gaat heel lekker! :tu:

Als je bij alles dat je in een sequel niet bevalt terug gaat grijpen naar de vorige game. :7

Hoeveel missies zitten er eigelijk in de singleplayer? Toch geen 15 net als in World at War hoop ik.

Vijftien missies.

Hmm, dat is jammer. Geen een Call of Duty heeft niet zoveel missies meer als Call of Duty 2, dat waren er zeker wel 30. En ook die duurden allemaal een kwartier.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, dat is jammer. Geen een Call of Duty heeft niet zoveel missies meer als Call of Duty 2, dat waren er zeker wel 30. En ook die duurden allemaal een kwartier.

Je bent er heel wat langer mee zoet dan je zou denken. Zeker op Veteran zijn er echt moeilijke momenten. Ik denk dat ik er 12 uur over gedaan heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, dat is jammer. Geen een Call of Duty heeft niet zoveel missies meer als Call of Duty 2, dat waren er zeker wel 30. En ook die duurden allemaal een kwartier.

Je bent er heel wat langer mee zoet dan je zou denken. Zeker op Veteran zijn er echt moeilijke momenten. Ik denk dat ik er 12 uur over gedaan heb.

Maar hier komen de kogels echt van elke kant :O

Link to comment
Delen op andere websites

De multiplayer is aardig makkelijk te noemen als je met een zekere tactiek speelt.

Zelf loop ik zoveel mogelijk via de buitenkanten, en rush naar binnen toe op z'n tijd. Ik heb altijd die Mini UAV (naam vergeten) op zak, en ik ga wss binnekort decoy kopen. Silencer op me wapen en met Hardened, Ghost en Hacker val je niet op (ninja is nutteloos). Laatste 3 potjes gewonnen met meer dan 20 kills, en onder 10 death (21-7 bijv.) Die RC-XD is lekker om 1 kill mee te krijgen, dan CP en als 3de Cobra, maar wss haal ik CP weg voor Napalm strike.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...