Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn review

ik heb hem voor 40 euro , had hem direct 9 november OT:

Campaign: ( 9/10 )

Ik speel bijna nooit campaigns uit ( saai ) maar nu NIET ik vond de missies geweldig , zelfs nog een stukje WW2 , een échte storyline , daarbij als je hem uitspeeld krijg je een leuke nieuwe zombie map:)

Zombie : ( 8/10 )

Weinig maps , toch wel leuk...

MP : ( 9/10 )

Beetje zelfde als mw 2 alleen verbeterd + dedicated servers + combat training :D

Algemeen: Dikke 9,5

9+9+8= geen afronding op 9,5 of ligt dat aan mij?

Ik zal nooit beter worden in Black Ops dan in MW2

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal nooit beter worden in Black Ops dan in MW2

Komt omdat deze uitgebalanceerder is, ik vind het ook een stuk moeilijker geworden.

Vandaag een paar potjes gespeeld en echt in veel slechte teams gezeten. Van die paupers die bij Capture the Flag en Sabotage ALLEEN maar gaan aanvallen en daar in dik falen. En dan sta ik in mijn eentje te verdedigen tegen drie van het andere team. Of bij Sabotage, dan wordt de bom geplant en dan lopen ze nog de andere kant op. :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Geachte aanwezigen, ( bloos.gif )

Ik sta volgende week voor een moeilijke keuze. Ik mag namelijk weer een game uitkiezen van m'n pa: Black Ops of Gran Turismo 5

Mijn vraag is dus hoe het zit met BO:

Plus en minpunten, is het een leuk spel... mooie maps/graphics, singleplayer, zombies?

En ik vraag me ook af wat een Combat Level ofzo

Ik ben uit de review van Velaro niet veel wijzer geworden aangezien ik verhalen voor van lags voor de PS3 versie enzo.

Met vriendelijke groeten,

GekkieJ01

Link to comment
Delen op andere websites

Geachte aanwezigen, ( bloos.gif )

Ik sta volgende week voor een moeilijke keuze. Ik mag namelijk weer een game uitkiezen van m'n pa: Black Ops of Gran Turismo 5

Mijn vraag is dus hoe het zit met BO:

Plus en minpunten, is het een leuk spel... mooie maps/graphics, singleplayer, zombies?

En ik vraag me ook af wat een Combat Level ofzo

Ik ben uit de review van Velaro niet veel wijzer geworden aangezien ik verhalen voor van lags voor de PS3 versie enzo.

Met vriendelijke groeten,

GekkieJ01

Hmm, dat zijn 2 totaal verschillende games. Ik zou toch voor Black ops kiezen, want race games gaan altijd op den duur vervelen na een tijdje. En de multiplayer van Black ops zul je volgend jaar ook nog wel het hele jaar spelen, dus Black ops.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal nooit beter worden in Black Ops dan in MW2

Komt omdat deze uitgebalanceerder is, ik vind het ook een stuk moeilijker geworden.

Vandaag een paar potjes gespeeld en echt in veel slechte teams gezeten. Van die paupers die bij Capture the Flag en Sabotage ALLEEN maar gaan aanvallen en daar in dik falen. En dan sta ik in mijn eentje te verdedigen tegen drie van het andere team. Of bij Sabotage, dan wordt de bom geplant en dan lopen ze nog de andere kant op. :muur:

Ja, echt hé?

Geachte aanwezigen, ( bloos.gif )

Ik sta volgende week voor een moeilijke keuze. Ik mag namelijk weer een game uitkiezen van m'n pa: Black Ops of Gran Turismo 5

Mijn vraag is dus hoe het zit met BO:

Plus en minpunten, is het een leuk spel... mooie maps/graphics, singleplayer, zombies?

En ik vraag me ook af wat een Combat Level ofzo

Ik ben uit de review van Velaro niet veel wijzer geworden aangezien ik verhalen voor van lags voor de PS3 versie enzo.

Met vriendelijke groeten,

GekkieJ01

Hmm, dat zijn 2 totaal verschillende games. Ik zou toch voor Black ops kiezen, want race games gaan altijd op den duur vervelen na een tijdje. En de multiplayer van Black ops zul je volgend jaar ook nog wel het hele jaar spelen, dus Black ops.

Mee eens. Combat lvl is gewoon tegen de bots, valt mee. Dit speel ik iig niet.
Link to comment
Delen op andere websites

Combat training is zwaar gay, die poppetjes hebben, indien ze goede kant op staan, keiharde Aimbot, ze kunnen niet misschieten. Het enige waar je sneller mee kan zijn is de reactie tijd, die bij die bots heel traag te noemen is....

Link to comment
Delen op andere websites

Gay.

Nah, ff serieus, dat is dat jezelf, evt. met vriende (splitscreen of online) tegen Bots (computer gestuurd) moet spelen. Normaal als TDM, maar nu hebben die bots een accuracy gekregen van 100% en alleen een trage reactie tijd met af en toe een rare granaat er tussen. Als er een muur tussen zit weten ze wel dat je er bent, maar richten ze niet op je, maar als je dan de deur uitloopt heb je gelijk een stukje lood in je hoofd d'rbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Gay.

Nah, ff serieus, dat is dat jezelf, evt. met vriende (splitscreen of online) tegen Bots (computer gestuurd) moet spelen. Normaal als TDM, maar nu hebben die bots een accuracy gekregen van 100% en alleen een trage reactie tijd met af en toe een rare granaat er tussen. Als er een muur tussen zit weten ze wel dat je er bent, maar richten ze niet op je, maar als je dan de deur uitloopt heb je gelijk een stukje lood in je hoofd d'rbij.

Hmm, daarom speelt bijna niemand het? icon_cab.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...