Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Elias@ Laatste seconde van het 2de filmpje is geweldig :puh: .

Heb hem trouwens vandaag nog niet gehaald want de winkels waren net een kwartier dicht -_- .

Nu moet ik maar tot maandag wachten en is het niet gamen dit weekend :( .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Glitch voor gekleurde Clan Tag:

1. Go on Black ops multilayer.

2. Press A on Xbox live and player match.

3. Highlight your profile and name.

4. Press B

5. Go to local.

6. Go to split screen

7. Hit up on the analog stick once and it will disappear.

8. Press A

9. Go to clan tag and pick a color.

Het ziet er misschien vaag uit als je het hier zo leest, maar als je het doet werkt het wel!

Elias: Het beste QS'en kan nu met de Variable Scope (als je die nog niet gebruikte). Het schijnt ook dat er met de laatste update het QS'en verbeterd is. Ik heb het in ieder geval nog niet geprobeerd. Ook is er met de update de Prestige glitch (niet hack) verwijderd.

Bewerkt: door Dr.McShizzle
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle snipers (alle 4 ACOG en Variable scope) en de L96A1 bevalt me, samen met de PSG-1 het meest. De L96A1 heb je meestal een 1 shot 1 kill, krijg je een hitmarker is het meestal met 1 schot van je Phyton (ik raad Speed Reloader aan) wel gedaan met hem. Met de PSG-1 heb je de luxe dat je ook een 'pay 'n spray' uit kan voeren, wat mij soms in benauwde situaties ook weer red. Ook is de accuracy iets hoger bij de PSG-1 :)damage lager

Als je Dual wield op je secundairy hebt switch je trouwens heel traag, met speed-reloader heb je dit niet maar kan je wel snel reloaden om een volgende vijand te killen, heel handig :)

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle snipers (alle 4 ACOG en Variable scope) en de L96A1 bevalt me, samen met de PSG-1 het meest. De L96A1 heb je meestal een 1 shot 1 kill, krijg je een hitmarker is het meestal met 1 schot van je Phyton (ik raad Speed Reloader aan) wel gedaan met hem. Met de PSG-1 heb je de luxe dat je ook een 'pay 'n spray' uit kan voeren, wat mij soms in benauwde situaties ook weer red. Ook is de accuracy iets hoger bij de PSG-1 :)

Als je Dual wield op je secundairy hebt switch je trouwens heel traag, met speed-reloader heb je dit niet maar kan je wel snel reloaden om een volgende vijand te killen, heel handig :)

De Makarov lijkt me nog beter als secondary. Minder recoil en enorm snel herladen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vjiew, singeplayer uitgespeeld, die was wel epic hee. Het moment dat Hudson zijn zonnebril opzetten (diegene die de singeplayer hebben gespeeld herkennen dit wel) was echt epic, kippenvel momentje bij mij :puh: En die laatste missie, vjiieeweww :D

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad erg jammer dat je niet langer dan 30 seconden kunt recorden om het te uploaden.

Hier een paar nette kills die een vriend en ik gemaakt hebben.

Eerste dag dat ik Black Ops speelde :schater:

(filmpje)

Heb geen idee waarom het geluid zo slecht is in m'n eerste paar filmpjes, maar heb er nu geen last meer van...

(filmpje)

3 melee kills acter elkaar van een vriend van me. Niet slecht voor een beginner? :puh:

Binnenkort komen montages.

Hoe krijg je het voor elkaar dat je de filmpjes in 16:9 upload? Ik kan alleen 4:3 uploaden. Kan je dit instellen of game je ook op een Widescreen?

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad erg jammer dat je niet langer dan 30 seconden kunt recorden om het te uploaden.

Hier een paar nette kills die een vriend en ik gemaakt hebben.

Eerste dag dat ik Black Ops speelde :schater:

(filmpje)

Heb geen idee waarom het geluid zo slecht is in m'n eerste paar filmpjes, maar heb er nu geen last meer van...

(filmpje)

3 melee kills acter elkaar van een vriend van me. Niet slecht voor een beginner? :puh:

Binnenkort komen montages.

Hoe krijg je het voor elkaar dat je de filmpjes in 16:9 upload? Ik kan alleen 4:3 uploaden. Kan je dit instellen of game je ook op een Widescreen?

Raar. Ik heb geen idee, bij mij is het nooit anders geweest dan wide screen.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een kort clipje van mij, kvond hem opzich wel grappig en even die theater mode uitproberen, wat een bagger geluidskwaliteit zeg, iemand een oplossing hiervoor toevallig?

nice filmpje :tu: ik denk dat het geluiskwaliteit aan Black ops zelf ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...