Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Hij is wel beter dan andere Call of Duty's. En dan vooral de Singleplayer. Want daar zit best een goed verhaal in. De Multiplayer is natuurlijk ook gewoon weer helemaal goed.

Hoeveel CoD's heb je gespeeld? :7

1t/m7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben nu bezig met een single player en het is echt heel vet! In het begin dacht ik echt dat ik een hoofdrol speelde in een SAW film. Soms snap ik het verhaal niet helemaal maar dat vind ik nu niet zo erg. Nu knal ik er eigenlijk alleen maar op los, dan speel ik hem later nog een keer en dat moet het kwartje wel vallen hoop ik.

Link to comment
Delen op andere websites

He? Ik was lvl 25 toen ik stopte, en de playstation uit deed.

Start ik hem weer op, ben ik weer lvl 24 :bonk: Doe ik iets fout ?

Hier heb ik ook last van, maar dan op de Xbox 360. Het is echt heel irritant.

heb ik gehad op de pc ineens sloot blackops af en was ik weer level 35 inplaats van 37.

Maar nvm ik ben nu lvl 46 dat word prestige vandaag :D Ohh en G11 is vrijwel het beste wapen in het spel. 48 kogels magezijn 3 round burst. Alleen de attachments ( low scope(soort sniper scope maar deze kan je niet steadyen) en de Variable scope)

Edit: Ik kan nog gewoon quickscopen als ik me scope halve seconde langer inhoud.

Bewerkt: door shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem :D!!

Ik ga hem nu installeren, en waarschijnlijk de hele tijd spelen xD.

Ik wou het spel net opstarten, blijkt dat er al updates te downloaden zijn xD. Nou ja, dat duurt (volgens Steam) maar ongeveer 2 minuten.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik alleen dit probleem heb, maar irritant is het wel:

Als ik in maps als: Jungle kom, dan is mijn beeld een beetje sloom, waarschijnlijk omdat er zoveel bomen, bosjes etc zijn.

Kan dit verholpen worden?..

Ik speel op Ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik alleen dit probleem heb, maar irritant is het wel:

Als ik in maps als: Jungle kom, dan is mijn beeld een beetje sloom, waarschijnlijk omdat er zoveel bomen, bosjes etc zijn.

Kan dit verholpen worden?..

Ik speel op Ps3.

Denk het niet als het op de PS3 is, het is wss wachten op een patch of opzoeken op google of meer mensen er last van hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

1 Woord: WOW!

Ik zet wel even wat in spoiler zodat ik niets verraad of zo.

In de spoiler staat misschien informatie die je liever zelf wilt ontdekken (xD)

Ik heb het dus geïnstalleerd, voordat ik begon met spelen had ik wat aan de graphics liggen prutsen, ik had ze op het maximum gezet. Tijdens het spelen leek het allemaal heel goed te gaan, ik had geen last van laggs en de kwaliteit was super uiteraard, echter, op bepaalde punten in het spel liep het spel vast. Ik heb dan, na een paar keer opnieuw te beginnen, gewoon de graphics laten staan zoals ze staan, en inderdaad, nu werkt het wel.

Het spel is gewoon super, de verhaallijn is zeer boeiend, volgens mij (als ik het goed begrepen heb), ben je eigenlijk gewoon een persoon die een soort "verhaal" vertelt, en hoe dat verhaal verloopt is geheel aan jou.

Ik heb al heel wat keren dood gegaan (misschien handig om te vertellen: Ik ben niet goed in shooters, en koos voor mode "regular" (2e moeilijkste vd 4).

Wat ik wel jammer vind, misschien komt dit omdat dit mijn eerste Call Of Duty van Treyarch is, is dat ik de indruk heb dat er minder "save points" zijn dan bij Modern Warfare 1 & 2 (het kan aan mij liggen...), ik ben namelijk al een paar keer dood gegaan waarvan ik achteraf dacht "Moet ik nou weer heel dat stuk opnieuw doen".

Tja... Wat kan ik nog meer zeggen. Ik zit nu volgens mij in Vietnam maar ik ben niet zeker. Ik snap eigenlijk niet goed wat ik moet doen, maar daar kom ik nog wel uit :puh:. Ik kan niet wachten op die missie (gezien in die trailer) waarbij je in een helikopter moet gaan knallen ^^. Ik heb wel al veel gedaan wat je ook in de trailer kon zien, zoals bijvoorbeeld op brommers rijden, of bepaalde cutscenes die ik al heb meegemaakt die ik me herinner uit trailers.

Ik vond de single player van Modern Warfare 2 al erg goed, maar deze vind ik toch nog beter. Ik zei al een paar keer "Na de volgende checkpoint quit ik", maar ik ging steeds weer verder xD.

Ik weet niet wat ik nog meer kan vertellen, maar dit spel is gewoon: SUPER!

Als je twijfelt of je 'm zou kopen, dan zeg ik: Koop hem xD. Hij is écht wel super. De Single Player vermaak je je uren mee, en niet te vergeten dat je daarna ook nog Zombie Mode EN Multiplayer hebt met uitgebreide mogelijkheden. Ik kan niet wachten tot morgen xD. Ik ga nu niet weer beginnen, want anders wordt het stoppen weer moeilijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd daarjuist zwaar genaaid door de servers.

Ik was gun match aan het doen, das die wager match waarbij je met elk wapen een kill moet maken als je een kill hebt gemaakt met een wapen dan ga je naar het volgende wapen tot je ze alle 20 hebt gehad.

En ik had 10 punten ingezet en ik moest nog één kill met een wapen hebben en dat was de kruisboog, maar opdat moment kreeg ik die connection iterrupted melding en toen werd iedereen er uit gegooid.

En toen was ik zelfs mijn 10 punten kwijt terwijl ik er juist minsten 20 zou moeten krijgen. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Echt vet spel, ben er net achter gekomen dat je met rc-xd kan boosten. en ik ben nu level 25 prestige 1 (PC)

Toch niet boosten net zoals met Modern Warfare 2 hé?

Want anders gaat dit ook zo'n bagger spel worden. :{

Link to comment
Delen op andere websites

-review weggehaald-



Ik ben nu level 25 online, na zo'n 6 uur spelen. Vooral S&D en Domination bevallen mij. Free-for-All is net zoals in MW2 heel makkelijk om te winnen. Wel heel leuk online, en beter zonder al die overpowererde killstreaks.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Net met een vriend lekker lang combat training gedaan kan je zo mee lachen :puh: gewoon lekker simpel zetten en en beetje knallen

Wie wilt er online zombie's spelen op de Ps3 ?? Add: Niels97_NL

Bewerkt: door GTA-top
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...