Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat houd je toch niet tegen. Die hackers zijn er ook hier weer. duh.gif

Beter hebben ze dan alleen prestige hack en niet van die 24/7 Insta-Kill Super Jump Wall Hack GPS Headshot Unlimited Grenade Never die hacks, die die K.U.T. Britjes van 5 jaar altijd hebben ik haat echt die gasten.

Prestige hack boeit niet. maar Leaderboard hack is sneu

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, want ik heb Hardened Edition daar zitten Zombie mappacks bij. Klopt. Dit willen ze nog geheim houden hoe het eruit komt te zien. :bier:

jammer.

Is toch nog spannend. Ik verwacht wel dat de standaard map hetzelfde is als WaW. Ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat die RC wagen iets te overpowered is voor een 3, met Hardline 2, killstreak. Je hebt er meteen een kill bij. Doe je Ground War en je rijd 'em mooi tussen een groepje tegenstanders zou het voor een triple kill kunnen zorgen. Maar heel erg is het ook weer niet, want kills die je met een killstreak-reward maakt tellen niet mee in de killstreak. Da's dan weer mooi.

Niet altijd. In de filmpjes die reclame zijn voor de game zie je altijd minstens één kill met dat autootje. Maar als je andere leaked gameplay ziet zie je dat dat niet altijd is. Want je komt niet altijd iemand tegen want ook staat er geen aanduiding bij de enemy zoals een predator in MW2 en er staat een tijd op voordat het autootje vanzelf ontploft, ik geloof iets van een 20 seconden. En ik heb vernomen van sommige die de game al hebben dat de RC-XD niet al te makkelijk te besturen is. EN je kan het autootje ook snel kapot schieten als je hem ziet rijden.

Bewerkt: door ---Elias---
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat die RC wagen iets te overpowered is voor een 3, met Hardline 2, killstreak. Je hebt er meteen een kill bij. Doe je Ground War en je rijd 'em mooi tussen een groepje tegenstanders zou het voor een triple kill kunnen zorgen. Maar heel erg is het ook weer niet, want kills die je met een killstreak-reward maakt tellen niet mee in de killstreak. Da's dan weer mooi.

Niet altijd. In de filmpjes die reclame zijn voor de game zie je altijd minstens één kill met dat autootje. Maar als je andere leaked gameplay ziet zie je dat dat niet altijd is. Want je komt niet altijd iemand tegen want ook staat er geen aanduiding bij de enemy zoals een predator in MW2 en er staat een tijd op voordat het autootje vanzelf ontploft, ik geloof iets van een 20 seconden. En ik heb vernomen van sommige die de game al hebben dat de RC-XD niet al te makkelijk te besturen is. EN je kan het autootje ook snel kapot schieten als je hem ziet rijden.

Van die 20 seconden weet ik niet. Maar ik weet wel dat dit autootje snel kapot te schieten is. :) 2 schoten van de volautomatische Famas is genoeg. Maar je kan het autootje in het donker niet goed zien.

Link to comment
Delen op andere websites

In de beta had het autootje geen timer. En het lijkt me vet om splitscreen offline combat training te doen. En er is nu de mogelijkheid om met z'n 2en splitscreen online multiplayer te gaan doen.

Bewijs voor splitscreen offline combat training.

CTMenu.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...