Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Ik zit nu heel erg te twijfelen, of die 60 euro lekker cash houden, toch weer leuk deel bij me brommer en miss (wss) beter score op school, of lekker gaan freaken op cod7 en evt. me brom een maandje uitstellen.... Ik zat gister filmpjes te kijken; 'neehh, hoef ik niet man', en nu weer dat filmpje van een uur: 'ik wil ik wil ik wil'. Haat 't, bijna dilemma waardig dit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Minuut 3 van dat filmpje...geniaal :puh:

Ik zit nog erg te twijfelen, ik ben de laatste tijd niet meer echt van de shooters spelen, maar als ik al die trailers zo zie heb ik er stiekem toch wel heel veel zin in om het te spelen..Uiteindelijk zal ik hem vast dus nog wel kopen :puh: Maar eerst ben ik heel benieuwd naar de reviews van de game, of het echt beter is dan MW2 zoals beweert wordt, maar dat zeiden ze over MOH ook en dat viel zwaar tegen achteraf namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk dit maar eens:

Voor de Pro versie van een Perk moet je nu 3 Challenges voltooien om die te unlocken. Daarna moet je 'em ook nog eens kopen! Dat is pas gaaf! (8:05+ zijn wat leuke dingen te zien en horen)

Ik heb sinds 4 uur zitten kijken, tis echt ge-wel-dig!

@: Dynabyte is meestal duur. Maar koop deze HE, want ik kocht de HE voor 90 euro..

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

ha Nick is er ook weer. is er trouwens ook al een max aan levelen hoger dan 70 of blijft het gewoon 70?

Ik dacht dat het 50 of 60 werd. Maar ben niet zeker. Ik ga zeker weer voor Prestige 10. Dit spel blijft langer leuk dan MW2 weet ik zeker. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ha Nick is er ook weer. is er trouwens ook al een max aan levelen hoger dan 70 of blijft het gewoon 70?

Ik dacht dat het 50 of 60 werd. Maar ben niet zeker. Ik ga zeker weer voor Prestige 10. Dit spel blijft langer leuk dan MW2 weet ik zeker. :bier:

15 prestiges is nu het maximale :D

Link to comment
Delen op andere websites

ha Nick is er ook weer. is er trouwens ook al een max aan levelen hoger dan 70 of blijft het gewoon 70?

Ik dacht dat het 50 of 60 werd. Maar ben niet zeker. Ik ga zeker weer voor Prestige 10. Dit spel blijft langer leuk dan MW2 weet ik zeker. :bier:

15 prestiges is nu het maximale :D

Zoveel dan ben ik nog wel ff bezig ben bijna 7e prestige met mw2 :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...