Cheers. Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Kan iemand mij helpen? Ik heb het spel geinstaleerd en alles maar toen ik online ging had ik enorme haperingen. Ik dacht eerst dat het lagg was maar ook in SP heb ik dit echt enorm! Ik weet vrijwel zeker dat het niet aan mn pc ligt want mijn pc kan ook MW2 en GTA IV aan zonder problemen :S . Kan iemand mij helpen? Nieuw instaleren? of je hebt te weinig geheugen. Reageren
vice Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Kan iemand mij helpen? Ik heb het spel geinstaleerd en alles maar toen ik online ging had ik enorme haperingen. Ik dacht eerst dat het lagg was maar ook in SP heb ik dit echt enorm! Ik weet vrijwel zeker dat het niet aan mn pc ligt want mijn pc kan ook MW2 en GTA IV aan zonder problemen :S . Kan iemand mij helpen? Probeer andere server(s). Er zijn heel wat mensen die last hebben van laggs, toen ik de eerste keren online ging zat ik ook een paar keer in de foute server waar ik om een of andere reden heel veel lagg had, uiteindelijk vond ik enkele goede servers, en nu zit ik altijd wel in een lagg-loze server. Ik probeer ook de werelden uit te kiezen met een lage ping enz. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 (bewerkt) Kan iemand mij helpen? Ik heb het spel geinstaleerd en alles maar toen ik online ging had ik enorme haperingen. Ik dacht eerst dat het lagg was maar ook in SP heb ik dit echt enorm! Ik weet vrijwel zeker dat het niet aan mn pc ligt want mijn pc kan ook MW2 en GTA IV aan zonder problemen :S . Kan iemand mij helpen? Probeer andere server(s). Er zijn heel wat mensen die last hebben van laggs, toen ik de eerste keren online ging zat ik ook een paar keer in de foute server waar ik om een of andere reden heel veel lagg had, uiteindelijk vond ik enkele goede servers, en nu zit ik altijd wel in een lagg-loze server. Ik probeer ook de werelden uit te kiezen met een lage ping enz. Zoals ik al zei: Ook in SP. En daarnaast heb ik 3x een server gekozen met 30- ping. Cheers: moet ik hem echt opnieuw instaleren? Ik heb trouwens nog meer dan 200 gig vrij, ik denk dat dat ruim voldoende is... Maar in SP merk ik wel dat hoe verder ik kom, hoe minder lagg ik heb. Zou het kunnen dat het spel net geinstaleerd is dat mn pc er aan moet wennen ofzo? Vind het zelf belachelijk klinken maar zo lijkt het wel een beetje . Bewerkt: 24 november 2010 door BoerDave Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Nieuwe Glitch op FIVE! het werkt heb het zelf geprobeerd http://www.youtube.com/watch?v=LWXQ5nJHAzs Reageren
Tomeken Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 (bewerkt) Nieuwe Glitch op FIVE! het werkt heb het zelf geprobeerd http://www.youtube.com/watch?v=LWXQ5nJHAzs Moesten ze dat nu echt op you tube zetten, nu zal het snel gepatched zijn. Weet iemand eigenlijk of de glitch bij die box nog werkt? Ik bedoel de glitch om al de wapens uit die box te halen zoals je in WaW kon. Bewerkt: 24 november 2010 door Tomeken Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Nieuwe Glitch op FIVE! het werkt heb het zelf geprobeerd http://www.youtube.com/watch?v=LWXQ5nJHAzs Die glitch heb ik al is geprobeerd met nog een paar mensen die is echt heel handig. Alleen moet je geluk hebben bij het maken van dat raam dat de planken goed komen te liggen. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 (bewerkt) Nieuwe Glitch op FIVE! het werkt heb het zelf geprobeerd http://www.youtube.com/watch?v=LWXQ5nJHAzs Kom je snel mee zeg! Die glitch is er al een week en is sinds 12 uur ge-hotfixed. Je kan 'em dus niet meer doen tenzij je alle updates van spellen verwijderd. Dan kan de glitch dus alleen nog in Solo en niet online (daarvoor moet je updaten). Ik heb zelf ronde 31 hiermee gehaald. 11 Kills waarvan 9 headshot. (de zombies bloeden vanzelf dood ) Bewerkt: 24 november 2010 door Dr.McShizzle Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 (bewerkt) Joepie ik heb nu minder lagg! Heb bij cntrl+alt+del bij processen de prioriteit van COD hoog gezet en die van steam laag en nu loopt hij best goed , alleen in het begin als ik erin komt is het nog een beetje slecht maar dat is na 10 seconden weg. Heb nu trouwens een K/D van 4 of 5 ofzo want had net een heli (zegmaar een chopper gunner, weet niet hoe dat in BO heet) en daar had ik me toch wat kills mee jonge . EDIT@ ik start me pc op en steam weigerd op te starten.... -_- Weet iemand wat dit betekent: steam.exe(main exception): CMultifieldBlob(pSerialized):Partial field header at end of record.? Bewerkt: 24 november 2010 door BoerDave Reageren
flippie13 Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Als je het Steam process weer terugdraait, doet die het dan wel? Reageren
Cheers. Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Nieuwe Glitch op FIVE! het werkt heb het zelf geprobeerd http://www.youtube.com/watch?v=LWXQ5nJHAzs Die heb ik 2 pagina hiervoor al gepost en ik heb hem heel vaak gedaan. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Als iemand een Laggfix nodig heeft (PC) heb ik eentje voor je:Hier Om deze te gebruiken moet je naar: Program Files>Steam>SteamApps>Common>call of duty black ops>players en daar zet je een andere naam op de 'config_mp.cfg' file. Gewoon iets van backup ofzo. En dan zet je de gedownloade config_mp.cfg in je players map. Dan start je BO en ga je naar settings: Daar alleen aanpassen scherm grootte, Texture qualiteit en Anti Antiliasing (AA) Met dit ben ik van 30-50 FPS op mid grafics naar 80-130FPS Extra grafics Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Ik heb 7 zombie map packs bij Black ops, komt omdat ik Hardened edition heb, hehe Heb'k ook. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 WTTFF !!!! Ik krijg ik Gunship en dan freezed black ops AAAhh ! Reageren
flippie13 Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Heb ik ook heel vaak, of als ik een paar goede Quickscopes heb gemaakt dan lagg ik er ook uit Reageren
Cheers. Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Ik heb nog maar 2 keer kleine lag gehad maar de servers zijn wel beter geregeld dan MW2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.