Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Kan iemand mij helpen? Ik heb het spel geinstaleerd en alles maar toen ik online ging had ik enorme haperingen.

Ik dacht eerst dat het lagg was maar ook in SP heb ik dit echt enorm! :(

Ik weet vrijwel zeker dat het niet aan mn pc ligt want mijn pc kan ook MW2 en GTA IV aan zonder problemen :S .

Kan iemand mij helpen?

Nieuw instaleren? of je hebt te weinig geheugen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan iemand mij helpen? Ik heb het spel geinstaleerd en alles maar toen ik online ging had ik enorme haperingen.

Ik dacht eerst dat het lagg was maar ook in SP heb ik dit echt enorm! :(

Ik weet vrijwel zeker dat het niet aan mn pc ligt want mijn pc kan ook MW2 en GTA IV aan zonder problemen :S .

Kan iemand mij helpen?

Probeer andere server(s).

Er zijn heel wat mensen die last hebben van laggs, toen ik de eerste keren online ging zat ik ook een paar keer in de foute server waar ik om een of andere reden heel veel lagg had, uiteindelijk vond ik enkele goede servers, en nu zit ik altijd wel in een lagg-loze server.

Ik probeer ook de werelden uit te kiezen met een lage ping enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij helpen? Ik heb het spel geinstaleerd en alles maar toen ik online ging had ik enorme haperingen.

Ik dacht eerst dat het lagg was maar ook in SP heb ik dit echt enorm! :(

Ik weet vrijwel zeker dat het niet aan mn pc ligt want mijn pc kan ook MW2 en GTA IV aan zonder problemen :S .

Kan iemand mij helpen?

Probeer andere server(s).

Er zijn heel wat mensen die last hebben van laggs, toen ik de eerste keren online ging zat ik ook een paar keer in de foute server waar ik om een of andere reden heel veel lagg had, uiteindelijk vond ik enkele goede servers, en nu zit ik altijd wel in een lagg-loze server.

Ik probeer ook de werelden uit te kiezen met een lage ping enz.

Zoals ik al zei: Ook in SP. En daarnaast heb ik 3x een server gekozen met 30- ping.

Cheers: moet ik hem echt opnieuw instaleren? :( Ik heb trouwens nog meer dan 200 gig vrij, ik denk dat dat ruim voldoende is...

Maar in SP merk ik wel dat hoe verder ik kom, hoe minder lagg ik heb. Zou het kunnen dat het spel net geinstaleerd is dat mn pc er aan moet wennen ofzo? :7 Vind het zelf belachelijk klinken maar zo lijkt het wel een beetje :puh: .

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe Glitch op FIVE!

het werkt heb het zelf geprobeerd

http://www.youtube.com/watch?v=LWXQ5nJHAzs

Moesten ze dat nu echt op you tube zetten, nu zal het snel gepatched zijn. :-(

Weet iemand eigenlijk of de glitch bij die box nog werkt? Ik bedoel de glitch om al de wapens uit die box te halen zoals je in WaW kon.

Bewerkt: door Tomeken
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe Glitch op FIVE!

het werkt heb het zelf geprobeerd

http://www.youtube.com/watch?v=LWXQ5nJHAzs

Kom je snel mee zeg! Die glitch is er al een week en is sinds 12 uur ge-hotfixed. Je kan 'em dus niet meer doen tenzij je alle updates van spellen verwijderd. Dan kan de glitch dus alleen nog in Solo en niet online (daarvoor moet je updaten). Ik heb zelf ronde 31 hiermee gehaald. 11 Kills waarvan 9 headshot. (de zombies bloeden vanzelf dood ;) )

Bewerkt: door Dr.McShizzle
Link to comment
Delen op andere websites

Joepie ik heb nu minder lagg! :D

Heb bij cntrl+alt+del bij processen de prioriteit van COD hoog gezet en die van steam laag en nu loopt hij best goed :) , alleen in het begin als ik erin komt is het nog een beetje slecht maar dat is na 10 seconden weg.

Heb nu trouwens een K/D van 4 of 5 ofzo want had net een heli (zegmaar een chopper gunner, weet niet hoe dat in BO heet) en daar had ik me toch wat kills mee jonge :puh: .

EDIT@ ik start me pc op en steam weigerd op te starten.... -_-

Weet iemand wat dit betekent: steam.exe(main exception): CMultifieldBlob(pSerialized):Partial field header at end of record.?

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand een Laggfix nodig heeft (PC) heb ik eentje voor je:Hier

Om deze te gebruiken moet je naar: Program Files>Steam>SteamApps>Common>call of duty black ops>players

en daar zet je een andere naam op de 'config_mp.cfg' file. Gewoon iets van backup ofzo. En dan zet je de gedownloade config_mp.cfg in je players map. Dan start je BO en ga je naar settings: Daar alleen aanpassen scherm grootte, Texture qualiteit en Anti Antiliasing (AA)

Met dit ben ik van 30-50 FPS op mid grafics naar 80-130FPS Extra grafics :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...