Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Ik heb nog maar 2 keer kleine lag gehad maar de servers zijn wel beter geregeld dan MW2

Je bedoelt dedicated servers tov het vorige systeem? Op de console (althans mijn PS3) is het een stuk slechter, Host die leaved waarna het vervolgens negen van de tien keer alsnog fout gaat, Connection Interrupted, en ook soms vastlopers, vooral bij Domination. Het zit dus echt heel slecht in mekaar, amateuristisch...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb eens per 5 games ongeveer dat ik eruit wordt geknikkerd, dus ik vind het nog wel redelijk. Het is aan de ene kant meer rust dan mw2, aan de andere kant ook weer niet. Waar ik wel van baal is dat als één iemand je ookmaar een halve seconde eerder ziet je eigenlijk al verloren bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier 3 filmpjes. Één van een quad kill op domination (het potjes had lagg zoals je ziet) en de andere 2 zijn filmpjes waar we het no scopen en quick scopen gingen testen.

Quad:

http://www.youtube.com/watch?v=xu6XDR_T4x0

Snipe Match:

http://www.youtube.com/watch?v=uUEdBxfzrJw

Snipe Match 2:

http://www.youtube.com/watch?v=fmf2lrT6tm4

Ik had daarnet een potje waar ik 12 op 1 speelde in SnD op Launch. Het ging mannelijk goed maar toen vond de host het heel leuk om z'n xbox uit te drukken :) Match was dus niet opgeslagen, anders had ik 'em wel in delen geupload.

Bewerkt: door Dr.McShizzle
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens per 5 games ongeveer dat ik eruit wordt geknikkerd, dus ik vind het nog wel redelijk. Het is aan de ene kant meer rust dan mw2, aan de andere kant ook weer niet. Waar ik wel van baal is dat als één iemand je ookmaar een halve seconde eerder ziet je eigenlijk al verloren bent.

Dat is toch ook gewoon in MW2?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens per 5 games ongeveer dat ik eruit wordt geknikkerd, dus ik vind het nog wel redelijk. Het is aan de ene kant meer rust dan mw2, aan de andere kant ook weer niet. Waar ik wel van baal is dat als één iemand je ookmaar een halve seconde eerder ziet je eigenlijk al verloren bent.

Dat is toch ook gewoon in MW2?

Hangt volgens mij meer van je eigen verbinding af, zo heb ik ook wel eens in MW2 een dikke 2 uur gespeeld zonder één keer lagg, zo heb ik ook een keertje ene halfuurt lang potjes gespeeld waar ik elke keer werd uitgegooid...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens per 5 games ongeveer dat ik eruit wordt geknikkerd, dus ik vind het nog wel redelijk. Het is aan de ene kant meer rust dan mw2, aan de andere kant ook weer niet. Waar ik wel van baal is dat als één iemand je ookmaar een halve seconde eerder ziet je eigenlijk al verloren bent.

Dat is toch ook gewoon in MW2?

Hangt volgens mij meer van je eigen verbinding af, zo heb ik ook wel eens in MW2 een dikke 2 uur gespeeld zonder één keer lagg, zo heb ik ook een keertje ene halfuurt lang potjes gespeeld waar ik elke keer werd uitgegooid...

Nee dat bedoel ik niet want ik heb zelf ook vrijwel nooit lagg in Mw2.

Ik bedoelde dat je ook in MW2 de lul bent als iemand je ook maar een halve seconde eerder ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...