Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Ik ben nu prestige 2, 41

Voeg mij ook toe als je zombie wil doen ik doe meestal met 4 mensen rond 8 uur zombies hoogste ronde is 16 xD

(steam: Shotyoudie2)

Kan jij me vertellen hoe ik iemand invite? Want als ik bij zombies naar friends ga>invite friend dan zegt die vriend dat de uitnodiging niet is aangekomen....

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben nu prestige 2, 41

Voeg mij ook toe als je zombie wil doen ik doe meestal met 4 mensen rond 8 uur zombies hoogste ronde is 16 xD

(steam: Shotyoudie2)

Kan jij me vertellen hoe ik iemand invite? Want als ik bij zombies naar friends ga>invite friend dan zegt die vriend dat de uitnodiging niet is aangekomen....

Ik invite gewoon een vriend dan krijg hij die invite gewoon binnen hij klikt erop en hij joint. En als iemand problemen heeft met connecten moet je een andere host vinden (iemand die de private match maakt en mensen invite) want dat is bij ons zo als ik host kan iedereen joinen zonder problemen en als iemand ander host kunnen sommigen makkelijk joinen en bij andere blijft staan: 'connecting to game lobby'

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens per 5 games ongeveer dat ik eruit wordt geknikkerd, dus ik vind het nog wel redelijk. Het is aan de ene kant meer rust dan mw2, aan de andere kant ook weer niet. Waar ik wel van baal is dat als één iemand je ookmaar een halve seconde eerder ziet je eigenlijk al verloren bent.

Dat is toch ook gewoon in MW2?

Hangt volgens mij meer van je eigen verbinding af, zo heb ik ook wel eens in MW2 een dikke 2 uur gespeeld zonder één keer lagg, zo heb ik ook een keertje ene halfuurt lang potjes gespeeld waar ik elke keer werd uitgegooid...

Nee dat bedoel ik niet want ik heb zelf ook vrijwel nooit lagg in Mw2.

Ik bedoelde dat je ook in MW2 de lul bent als iemand je ook maar een halve seconde eerder ziet.

Euuwwhm die fiets :puh:

Nah, daar is het naar mijn gevoel minder, als je daar een kogel in je rug kreeg kon je snel gaan liggen of heel snel draaien en terugschieten, nu is het meer zo van wie de eerste kogel vuurt, heb ik het gevoel. Raar uit te leggen, maarja :puh:

Mijn hoogste zombies ronde is ook 16 bij Kino der Untoten, als je doodgaat bij ronde 14 in het theater is het al bijna onmogelijk aangezien je zo'n kilometer moet lopen tot goed wapen (of die grabbelaar staat in de buurt (die random weapon kist) )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het liefste Gun game, gister 3 potjes gewonnen daarmee van de 5 (2x 2de, 3x 1ste). Mijn tactiek is gewoon in het begin rushen als een malle, anders hebben andere al automatsiche geweren en dan zit jij nog met je handpistooltje. En met die balistic knife gewoon veel mensen knifen tot je het niet meer leuk vind, hehe :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het liefste Gun game, gister 3 potjes gewonnen daarmee van de 5 (2x 2de, 3x 1ste). Mijn tactiek is gewoon in het begin rushen als een malle, anders hebben andere al automatsiche geweren en dan zit jij nog met je handpistooltje. En met die balistic knife gewoon veel mensen knifen tot je het niet meer leuk vind, hehe :D

Ja, ik heb heel vaak dat ik in het begin niemand tegen kom. Dan ben ik aan het lopen en kijken en rennen maar zie niemand. En dan opeens loopt er iemand in mijn rug, ben ik alsnog dood. Je moet echt geluk hebben dat je in het begin wat mensen ziet en kills kan maken, anders kan je het net zo goed meteen opgeven. Maar ja, wel jammer dat mensen leaven als het in het begin niet lukt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het liefste Gun game, gister 3 potjes gewonnen daarmee van de 5 (2x 2de, 3x 1ste). Mijn tactiek is gewoon in het begin rushen als een malle, anders hebben andere al automatsiche geweren en dan zit jij nog met je handpistooltje. En met die balistic knife gewoon veel mensen knifen tot je het niet meer leuk vind, hehe :D

Ja, ik heb heel vaak dat ik in het begin niemand tegen kom. Dan ben ik aan het lopen en kijken en rennen maar zie niemand. En dan opeens loopt er iemand in mijn rug, ben ik alsnog dood. Je moet echt geluk hebben dat je in het begin wat mensen ziet en kills kan maken, anders kan je het net zo goed meteen opgeven. Maar ja, wel jammer dat mensen leaven als het in het begin niet lukt...

Ik heb juist vaak in begin goed. Sta ik lang 1e dan gaan Ze me allemaal knifen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het liefste Gun game, gister 3 potjes gewonnen daarmee van de 5 (2x 2de, 3x 1ste). Mijn tactiek is gewoon in het begin rushen als een malle, anders hebben andere al automatsiche geweren en dan zit jij nog met je handpistooltje. En met die balistic knife gewoon veel mensen knifen tot je het niet meer leuk vind, hehe :D

Ja, ik heb heel vaak dat ik in het begin niemand tegen kom. Dan ben ik aan het lopen en kijken en rennen maar zie niemand. En dan opeens loopt er iemand in mijn rug, ben ik alsnog dood. Je moet echt geluk hebben dat je in het begin wat mensen ziet en kills kan maken, anders kan je het net zo goed meteen opgeven. Maar ja, wel jammer dat mensen leaven als het in het begin niet lukt...

Ik heb juist vaak in begin goed. Sta ik lang 1e dan gaan Ze me allemaal knifen..

Haha ja dat is irritant. Maar nog irritanter is als je net van je sniper verlost bent en geknived wordt. Ben echt niet goed met snipers. :(

Maar er mag wel weer eens gepatched worden, drie van de vier matches eindigen in Host weg, Connection Interrupted of 'Game Lobby Closed'. Duurt echt super lang voordat je eindelijk een keer een paar fatsoenlijke potjes kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m'n emblem aangepast, nu lijkt die nogal op een cartoon. :puh:

Het is een gorilla met een gedachten ballonnetje met daarin een varken dan een pijltje naar 2 stukjes bacon en dan staat er achter die gorilla een varken dat een sentry gun bedient. :puh:

Met dan nog een gele achtergrond, ziet er best wel geinig uit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...