frankyyguy Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Dacht ik ook Anders was je echt een no-lifer. Ben nu lvl 20 1e Prestige, hebben jullie nog wat tips om sneller te lvl'en? Ga voor Challenges en voor Contracten. Probeer als je TDM veel kills te maken, maar als je Domination doet veel Vlaggen te pakken net als CTF Ik probeer altijd die Challenges te voltooien. Ik speel graag TDM of Domination, ik MW2 speelde ik soms CTF maar dat is niet echt mijn type speltype. Maar ik ga het gewoon proberen Dacht ik ook Anders was je echt een no-lifer. Ben nu lvl 20 1e Prestige, hebben jullie nog wat tips om sneller te lvl'en? 1 Gamemode is daar goed voor. Search And Destroy. Warlord Pro om granaten te spammen in het begin. Lightweight of Hardline om snel ergens naartoe te rennen of snel een UAV. En Marathon of Ninja om snel ergens naartoe te rennen of om lekker stealthy te spelen. Natuurlijk een AKS-74U met Grip en Red Dot/Rapid Fire. Ik heb deze week al een paar keer S&D met Cheers. en Zwierd gedaan. Alleen ben hier niet zo goed in :$ Goeie tips, ik gebruik zelf ook een ak74u op het moment. Een AK vind ik zonder red dot eigenlijk al prima schieten. Ik heb er een silencer en grip op. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Goeie tips, ik gebruik zelf ook een ak74u op het moment. Een AK vind ik zonder red dot eigenlijk al prima schieten. Ik heb er een silencer en grip op. Ooeei, Silencer. Ik gebruikte het eerst altijd. Geen gun zonder. Maar de AKU vind ik echt stukken lekkerder schieten zonder silencer. Reageren
Cheers. Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 AK74U in S&D is Overpowered en zeker met Rapid fire. komt steeds verder met zombies gister level 31 met kino der untoten en deze morgen level 21 met ''Five'' Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 (bewerkt) Ik probeerde daarstraks wat Demolition, ging goed, ik verdiende telkens tussen 5000 en 10.000 XP, één keer zelfs 15.000. Had wel veel challenges voltooid, daarom. EDIT: Ik heb gisteren ook het verhaal uitgespeeld, wat een stom verhaal zeg... Ik vond het verhaal van MW2 veel spannender, met Shepherd die je verraad, het einde, enzovoort. Aan dit verhaal was er echt niks Het enige dan is dat je er achter komt dat Hudson en Weaver de interrogators zijn en dat Reznov al lang dood is, dat je hem je inbeeld. Ik heb ook nog een vraagje over het einde... Wat betekenen die nummers nu? Want ik snap er nog steeds niets van Bewerkt: 24 december 2010 door Axelectric_ Reageren
Velaro Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 (bewerkt) -EDIT: Ik heb gisteren ook het verhaal uitgespeeld, wat een stom verhaal zeg... Ik vond het verhaal van MW2 veel spannender, met Shepherd die je verraad, het einde, enzovoort. Aan dit verhaal was er echt niks Wat betekenen die nummers nu? Want ik snap er nog steeds niets van Die nummers zenden een boodschap uit. Als je iets bepaald hebt ingeplant gekregen, begrijp je de nummers en voer je uit wat ze vragen. Dit werd gebruikt om Nova 6 te verspreiden. (en Kennedy te vermoorden??) Verhaal van MW2 vond ik niet echt speciaal. Ik vond dat er maar weinig samenhang was en ik had ook totaal geen voeling met de personages. In Black Ops had ik dat wel. Bewerkt: 24 december 2010 door Velaro Reageren
Cheers. Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 In Black Ops voelde je ook echt de spanning zoals dat je moest russisch roulette met Woods. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Black Ops had tenminste een verhaal, iets wat je niet van MW2 kan zeggen. Daar speel je met hersenloze personages die nergens op reageren. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Toch vond ik het een slecht verhaal, maar goed iedereen zijn mening Dus van de Rusalka werden die nummers uitgezonden? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Toch vond ik het een slecht verhaal, maar goed iedereen zijn mening Dus van de Rusalka werden die nummers uitgezonden? Onder de Rusalka. Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 HeadQuarters is ook wel leuk, lekker veel kills en lekker veel score. Had zonet iets meer dan 14.000. En je COD Points vliegen dan best snel omhoog Reageren
pannekoek141 Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Ik had het spel een paar daagjes geleend erg leuke gameplay maar de servers van online stelde me weer teleur vergeleken met battlefield waren die niet echt goed voor de rest een leuk spel(vooral met de galil) Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Ik probeerde daarstraks wat Demolition, ging goed, ik verdiende telkens tussen 5000 en 10.000 XP, één keer zelfs 15.000. Had wel veel challenges voltooid, daarom. Ja, Demolition is ook een hele goede gamemode voor snel XP. Ik zou een Napalm Strike gebruiken Je begrijpt vanzelf wel waarom en wanneer je die tactisch kunt inzetten. Eén keer speelde ik Demolition op Nuketown. Complete chaos natuurlijk nadat 1 Objective de lucht in is. Iedereen gooit granaten naar de overgebleven Objective en kills liggen voor het oprapen. Iedereen is puur kanonnen voer. Jammer genoeg ging ik over het kill limiet heen. Ik had 60,004 XP met 75 kills. En 75 kills mag niet echt volgens Treyarch. Dus kreeg ik m'n XP niet. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Toch vond ik het een slecht verhaal, maar goed iedereen zijn mening Dus van de Rusalka werden die nummers uitgezonden? Onder de Rusalka. Dat snap ik ook niet echt, want de Rusalka zat niet vast aan het Broadcast Station, dat stond gewoon op de bodem zeg maar, of zit ik er naast? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 (bewerkt) Toch vond ik het een slecht verhaal, maar goed iedereen zijn mening Dus van de Rusalka werden die nummers uitgezonden? Onder de Rusalka. Dat snap ik ook niet echt, want de Rusalka zat niet vast aan het Broadcast Station, dat stond gewoon op de bodem zeg maar, of zit ik er naast? Ja wat heeft de Rusalka er mee te maken als het er onder is... Ik probeerde daarstraks wat Demolition, ging goed, ik verdiende telkens tussen 5000 en 10.000 XP, één keer zelfs 15.000. Had wel veel challenges voltooid, daarom. Ja, Demolition is ook een hele goede gamemode voor snel XP. Ik zou een Napalm Strike gebruiken Je begrijpt vanzelf wel waarom en wanneer je die tactisch kunt inzetten. Eén keer speelde ik Demolition op Nuketown. Complete chaos natuurlijk nadat 1 Objective de lucht in is. Iedereen gooit granaten naar de overgebleven Objective en kills liggen voor het oprapen. Iedereen is puur kanonnen voer. Jammer genoeg ging ik over het kill limiet heen. Ik had 60,004 XP met 75 kills. En 75 kills mag niet echt volgens Treyarch. Dus kreeg ik m'n XP niet. Ja Napalm Strike gebruik ik ook Ik gebruik Spy Plane, Counter Spy Plane en Napalm Strike. Niet echt de beste killstreaks, maar het is gewoon puur tactisch. Spy Plane zodat je de vijand ziet, Counter omdat vijand meestal ook veel Spy Planes hebben, en Napalm omdat ze allemaal campen aan de objective Bewerkt: 25 december 2010 door Axelectric_ Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ben je sarcastisch of wa? Als je naar boven zwemt kan je duidelijk zien dat het station niet aan de Rusalka vast zit, of kan het zwemmen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.