Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Ik heb het spel nu rond de 2/3 weken en ik ben level 45, heb een aantal wapens gekocht en een clantag+embleem van de clan op de wapens geplaatst. Het is een mooi spel, de maps lijken ook een stuk groter in vergelijking met Modern Warfare 2, dat is dus een stuk verbeterd. Wat ik wel jammer vind is het feit dat het spel net een half jaar uit is en meteen plaatsen ze een bericht over nieuwe maps, zo blijf je maar bezig met geld uitgeven. Maargoed, gelukkig heb ik nog de tijd om het spel wat meer te verkennen. Ik speel de laatste tijd alleen nog maar Domination en Search & Destroy, waar ik dus in Modern Warfare 2 weer een hekel aan had. Het is raar maar waar. yep.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een half jaar?

zeg maar gerust 3 maanden

ben nu 3e/4e prestige (dat gele leeuwtje)

Dan is het juist nog erger... na 3 maanden meteen al een mappack, is dat niet iets te vroeg? Zo heb je bijna geen tijd om ervan te genieten, en alles onder de knie te krijgen. Want vertel mij nou niet dat mensen al na 3 maanden het spel hebben uitgespeeld ( Zombies+verhaallijn+multiplayer ). Er zijn heus wel mensen die het spel terug in de kast hebben gelegd, maar dan hebben die mensen het spel niet helemaal uitgespeeld. emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu lvl 42 1e Prestige, ik merk wel dat er steeds meer snipers zijn.

Ja, volgens mij is er ook een update geweest waardoor het voor quickscopers en alles in die richting het veel makkelijker is om te sniperen.

En ik erger me aan die mensen die Second Change gebruiken! duh.gif

Second Change is gewoon de navolgeling van Commando, ook zo bloedirritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu lvl 42 1e Prestige, ik merk wel dat er steeds meer snipers zijn. En ik erger me aan die mensen die Second Change gebruiken! :duh:

Ja, ik zie nu ook veel meer snipers, meer bepaald Quickscopers :duh: Ik erger me er nu al aan.

En Second Chance is ook kut, schiet ik op hem, gaat hij in Second Chance en ik moet herladen, schiet hij mij dood.

Om je dood aan te ergeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu lvl 42 1e Prestige, ik merk wel dat er steeds meer snipers zijn. En ik erger me aan die mensen die Second Change gebruiken! :duh:

Ja, ik zie nu ook veel meer snipers, meer bepaald Quickscopers :duh: Ik erger me er nu al aan.

En Second Chance is ook kut, schiet ik op hem, gaat hij in Second Chance en ik moet herladen, schiet hij mij dood.

Om je dood aan te ergeren.

Ik ben soms ook wel aan het quickscopen ^_^ Of sniperen. En Second Change moeten ze er eigenlijk uithalen. Dood = dood!

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu lvl 42 1e Prestige, ik merk wel dat er steeds meer snipers zijn. En ik erger me aan die mensen die Second Change gebruiken! duh.gif

Ja, ik zie nu ook veel meer snipers, meer bepaald Quickscopers duh.gif Ik erger me er nu al aan.

En Second Chance is ook kut, schiet ik op hem, gaat hij in Second Chance en ik moet herladen, schiet hij mij dood.

Om je dood aan te ergeren.

Ik ben soms ook wel aan het quickscopen blij.gif Of sniperen. En Second Change moeten ze er eigenlijk uithalen. Dood = dood!

Second Change moeten ze er juist niet uithalen, het maakt het spel een stuk realistischer door te boosten dat je mensen dood kan laten bloeden. Ik geef toe dat Second Chance wel onrealistisch gemaakt is doordat je super snel je pistool kan pakken ( al was het idee erachter best wel goed ). In Real Life kan dat natuurlijk niet... dus daar kunnen ze nog wel iets aan veranderen. icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

In het echt word je neergeschoten met 1 kogel door een pistool. (Niet op alle plekken trouwens) :sigaar:

Maar als je word neergeschoten is het of je hebt te veel pijn om te schieten of je schiet gewoon met je assault rifle.

Waar ik laatst achter ben gekomen: Ik deed mijn classes.

Hernoemen:

1. SMG

2. Sniper

3. Wilde ik Assault intypen en toen mocht dat niet. Blijkt Assault dus ook aanranding te betekenen.

Assault Rifle is dus Aanrandings geweer. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...