Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Iemand die Black-Ops: Zombies speelt? :D

Jazeker Kino Der Untoten level 31 Five level 44 met glitch 21 eerlijk :F

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had vandaag eens geluk met spelen en daarom ook wat kill streaks binnengehaald, en (ja, ik ben echt een noob qua shooters) ik had vandaag voor het eerst 4 killstreaks behaald (zonder dood te gaan), dus ik kon zo'n RC-XD ding besturen, alleen weet ik niet goed ik het bestuur (PC). Ik speel met pijltjes toetsen, maar ik kon dat ding alleen vooruit en achteruit doen gaan. Rechts of links werkte niet. Weet iemand hoe dat komt?

Ow ja, en wat bedoelt men eigenlijk juist met campen? Ik weet dat het iets is van dat je constant op dezelfde plek blijft, maar je mag toch even campen? Want ik bleef even achter een muurtje schuilen zodat ik m'n wapen kon herladen en kon kijken of er niets afkwam, en ze riepen al meteen naar mij dat als ik nog 1x camp ik een ban kreeg. Zat wel in hardcore mode (niet mijn bedoeling, maar toen ik er was wou ik het wel uitspelen die match :puh:).

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Ik had vandaag eens geluk met spelen en daarom ook wat kill streaks binnengehaald, en (ja, ik ben echt een noob qua shooters) ik had vandaag voor het eerst 4 killstreaks behaald (zonder dood te gaan), dus ik kon zo'n RC-XD ding besturen, alleen weet ik niet goed ik het bestuur (PC). Ik speel met pijltjes toetsen, maar ik kon dat ding alleen vooruit en achteruit doen gaan. Rechts of links werkte niet. Weet iemand hoe dat komt?

Ow ja, en wat bedoelt men eigenlijk juist met campen? Ik weet dat het iets is van dat je constant op dezelfde plek blijft, maar je mag toch even campen? Want ik bleef even achter een muurtje schuilen zodat ik m'n wapen kon herladen en kon kijken of er niets afkwam, en ze riepen al meteen naar mij dat als ik nog 1x camp ik een ban kreeg. Zat wel in hardcore mode (niet mijn bedoeling, maar toen ik er was wou ik het wel uitspelen die match :puh:).

Je bestuurt je RC met je pijtjes en met je muis.

Campen is het constant bljven stilzitten op een plek en dan zo dat je maar van 1 kant geraakt kunt worden, waar jij de hele tijd op blijft mikken.

Pijtjes = noob, wasd is stukken beter en makkelijker schieten ( als je rechts bent :7 ) en achter een muurtje staan om reloaden is niet campen , campen is ergens w8en in bijv een hoekje tot een enemy komt en die neer schiet

Edit : Verkeerd gelezen xD

Bewerkt: door davedavy
Geplaatst:

Tegenwoordig word je al snel een camper genoemd, het wordt een beetje lachwekkend. Het is eigenlijk gewoon een standaardwoordje geworden dat iedereen roept als hij gekilled wordt. Een voorbeeldje: ik hoorde dat een vijand aankwam, dus in plaats van er als een kip zonder kop op af te stormen, wachtte ik hem om de hoek op, en schoot hem dan neer. Ineens word ik bestookt met berichtjes dat ik een camper ben. Sorry dat ik tactisch nadenk en niet zomaar als een mongool de map rondren.

Want tegenwoordig hoor je oftewel bij 2 groepen; de rushers of de campers. Soms durf ik wel op een tactische plaats blijven hangen, bijvoorbeeld op de plek waar je een uitzicht hebt over het strand in de map Crisis. Ik vind dat de vijanden dan genoeg mogelijkheden hebben om me neer te halen; langs 3 kanten kunnen ze me aanvallen. Meestal val ik wel aan, maar ik ga niet blind rondrennen, daar ben ik net iets te slim voor.

Geplaatst:

Gefeliciteerd

@Velaro; je hebt gelijk. Dat is ook iets wat ik heb gemerkt bij MW2. Maar als je wéét dat er op een bepaalde plek een camper is, ben je zelf ook een retard als je naar die plek toe gaat. Je gaat toch ook niet naar een mijnenveld lopen en dan boos worden als je opgeblazen wordt.

Had zonet nog eens RC XD, en ik heb dan de besturing wel ontdekt. Best lastige besturing vind ik, maar dat went wel denk ik. Je gaat vooruit of achteruit met de knop om vooruit of achteruit te gaan, en sturen doe je met je muis.

(Trouwens ik speel met pijltjes omdat ik belg ben, en in België gebruiken ze AZERTY toetsenbord, als ik dan WASD zou gebruiken dan zou de W bij mij de Z zijn enz. En da's een vervelende aanpassing dan :puh:.

Geplaatst:

Zomaar is random vraag wat voor prestige zijn jullie eigenlijk allemaal? En wat voor modus spelen jullie het meeste? SnD? TDM? FFA?

Ik heb nog geen enkele keer level 50 behaald (nu level 24 25 inmiddels), dus ik denk dat ik nog prestige 1 ben.

En ik speel wel graag Team Deathmatch, maar andere modes zoals Capture The Flag of Free For All vind ik ook wel leuk om te doen.

Ik heb niet echt een voorkeurmap, een grote wereld is wel leuk omdat je veel ruimte hebt om te bewegen, al ga ik ook wel regelmatig in Nuketown voor de snelle XP, en ik haal in die map ook sneller kills omdat Nuketown zo klein is.

Geplaatst:

Zomaar is random vraag wat voor prestige zijn jullie eigenlijk allemaal? En wat voor modus spelen jullie het meeste? SnD? TDM? FFA?

Lvl 50 hier. Prestigen vindt ik toch alleen maar overbodig. Ik speel het meest TDM omdat dat de gamemode ingesteld is op mn clanserver maar soms ook Domination.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...