Dr.Oppai Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Zomaar is random vraag wat voor prestige zijn jullie eigenlijk allemaal? En wat voor modus spelen jullie het meeste? SnD? TDM? FFA? Lvl 50 hier. Prestigen vindt ik toch alleen maar overbodig. Ik speel het meest TDM omdat dat de gamemode ingesteld is op mn clanserver maar soms ook Domination. Ja ik kan trouwens die 24/7 server niet vinden... Ik kan dus alleen joinen als iemand anders van de clan erin speelt. Iemand een idee hoe ik in een server kan gaan? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Zomaar is random vraag wat voor prestige zijn jullie eigenlijk allemaal? En wat voor modus spelen jullie het meeste? SnD? TDM? FFA? Lvl 50 hier. Prestigen vindt ik toch alleen maar overbodig. Ik speel het meest TDM omdat dat de gamemode ingesteld is op mn clanserver maar soms ook Domination. Ja ik kan trouwens die 24/7 server niet vinden... Ik kan dus alleen joinen als iemand anders van de clan erin speelt. Iemand een idee hoe ik in een server kan gaan? ATM is er maar 1 oplossing. 1) Open je Console met ~ 2) Ctrl+C en Ctrl+v dit: /connect 173.199.78.205:3074 3) Klik op enter Reageren
vice Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 (bewerkt) Mag ik ook joinen (in de server gaan)? Of moet je lid zijn van die 'clan'? Want zat net in een goede server, werd ik plots gedisconnect en nu kan ik de server niet meer vinden. Bewerkt: 28 december 2010 door vice Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Mag ik ook joinen (in de server gaan)? Of moet je lid zijn van die 'clan'? Want zat net in een goede server, werd ik plots gedisconnect en nu kan ik de server niet meer vinden. Is helemaal open voor publiek! Wat is je steam account? Dan kan ik je toevoegen! Reageren
vice Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 (bewerkt) Mag ik ook joinen (in de server gaan)? Of moet je lid zijn van die 'clan'? Want zat net in een goede server, werd ik plots gedisconnect en nu kan ik de server niet meer vinden. Is helemaal open voor publiek! Wat is je steam account? Dan kan ik je toevoegen! Ik weet niet zeker wat je moet toevoegen, misschien Vice (dat is mijn spelersnaam), maar kan ook Zippie_Zampa zijn (inlognaam), als je er niet uitkomt moet je jouw Steam-Naam maar even geven, dan voeg ik jou toe. Heb al gegokt op een naam, kijk maar even of je een verzoek hebt ontvangen. Bewerkt: 28 december 2010 door vice Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Zomaar is random vraag wat voor prestige zijn jullie eigenlijk allemaal? En wat voor modus spelen jullie het meeste? SnD? TDM? FFA? Lvl 50 hier. Prestigen vindt ik toch alleen maar overbodig. Ik speel het meest TDM omdat dat de gamemode ingesteld is op mn clanserver maar soms ook Domination. Ah ok Ben op dit moment prestige 9 level 43 speel alleen maar SnD Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Prestige 9? WTF? Hoe doe ge da? Reageren
Flokkert Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Ik speel alleen TDM en ik ben net geprestiged, ben nu prestige 3 lvl 9 Man niet normaal, nu al weer lvl 25 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Prestige 9? WTF? Hoe doe ge da? Ik heb het spel nu een maandje denk ik, en je levelt vrij snel op SnD.. als je ongeveer 7-8 kills hebt en wat bomb plants zit je al gauw op 6000xp En dan heb je nog die andere bonussen en van die challenges dan heb je het al gauw klaar . Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 0de prestige lvl 43 hiero. Ja, 0de Ik vind het niet nodig om snel te gaan, atm vind ik sommige dingen belangrijker. maar zolang ik mee kan gaan met iedereen van Prestige 4 vind ik het ok, want level zegt niks, maar zegt meer over je addiction Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Prestige 9? WTF? Hoe doe ge da? Jezelf opsluiten in je kamer met een tv, console en Black Ops. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 (bewerkt) Kun je trouwens rapid fire alleen op sub machine guns zetten of ook op andere wapens? Bewerkt: 29 december 2010 door frankyyguy Reageren
frankyyguy Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Kun je trouwens rapid fire alleen op sub machine guns zetten of ook op andefe wapens? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 SMG only geloof ik. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Prestige 9? WTF? Hoe doe ge da? Jezelf opsluiten in je kamer met een tv, console en Black Ops. Ook een manier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.