Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ikzelf ben nu lvl 50. En ik speel meestal met een sniper (de derde, N9... of zoiets). Zalig wapen :sigaar:

Maar ik ben onlangs iemand tegen gekomen met een rode clantag, en volgens ik me laten vertellen heb moet je dan al prestige 13 zijn. :7

Hij had al 16 dagen gegamed. :7

Geplaatst:

L96A1, ik ben nu Prestige 3 lvl 29. Maar niet zoveel zin meer in Black Ops. ik speel het weer 2 dagen Continue ben het nu al weer beu.

Geplaatst:

Wat betekenen die paarse medailles (zo lijkt het toch) die je ziet aan het einde van een match vlak voor iemands naam?

Soms heeft heel het team zo'n medaille en soms maar 1 iemand.

Geplaatst:

Wat betekenen die paarse medailles (zo lijkt het toch) die je ziet aan het einde van een match vlak voor iemands naam?

Dat is dat je dood bent en (nog) niet gespawnt.

Geplaatst:

Volgens mij als ze dood zijn, dat het er dan staat achter de naam wanneer je ingame op scoreboard kijkt? (zo ja, als ze dood zijn)

Soms zie je een lampje boven iemands hoofd trouwens, iemand enig idee hoe dat komt?

Geplaatst: (bewerkt)

ikzelf ben nu lvl 50. En ik speel meestal met een sniper (de derde, N9... of zoiets). Zalig wapen :sigaar:

Maar ik ben onlangs iemand tegen gekomen met een rode clantag, en volgens ik me laten vertellen heb moet je dan al prestige 13 zijn. :7

Hij had al 16 dagen gegamed. :7

Nee, prestige 14 :7

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst:

Dat teken is de purple heart en duidt in feite op de slechtste speler (laagste k/d). Door een bug krijgt helemaal aan het einde iedereen hem even.

Geplaatst:

Dat teken is de purple heart en duidt in feite op de slechtste speler (laagste k/d). Door een bug krijgt helemaal aan het einde iedereen hem even.

Nee, het duidt gewoon aan dat die speler dood is.. :clown:

Geplaatst:

Dan is er altijd precies 1 speler dood aan het einde van het potje? Lijkt me sterk.

Ik weet zeker dat het dat is. Ik speel meestal S&D en telkens als er iemand doodgaat, verschijnt dat voor zijn naam. Verder wordt een Purple Heart in het echt ook toegekend aan gewonde of overleden soldaten.

Geplaatst:

Dan is er altijd precies 1 speler dood aan het einde van het potje? Lijkt me sterk.

Ik weet zeker dat het dat is. Ik speel meestal S&D en telkens als er iemand doodgaat, verschijnt dat voor zijn naam. Verder wordt een Purple Heart in het echt ook toegekend aan gewonde of overleden soldaten.

Sí, dat is correct. :) Sorry, Killer. Maar deze keer klopt het niet. Vaak met TDM heb je dat net 1 speler dood is ivm de gamewinning Killcam. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Sí, dat is correct. :) Sorry, Killer. Maar deze keer klopt het niet. Vaak met TDM heb je dat net 1 speler dood is ivm de gamewinning Killcam. :cya:

Ja idd, ik ben er net achtergekomen. Boven de score staat er altijd "... alive". Dus stel dat ik in een team zit met 5 mensen, en er staan "3 alive", dan staat er voor 2 anderen hun naam zo'n "Purple Heart. Dus ik ben er ook achtergekomen wat het was.

Ik ben trouwens al level 29 30 (bijna 31) =D. (had het spel al een paar dagen na release, maar ik heb dan een tijdje geen multiplayer gespeeld dus ja..)

Bewerkt: door vice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...