Cheers. Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 wacht echt op een nieuwe zombie map de anderen zijn saai aan het worden. Reageren
Tomeken Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 ikzelf ben nu lvl 50. En ik speel meestal met een sniper (de derde, N9... of zoiets). Zalig wapen Maar ik ben onlangs iemand tegen gekomen met een rode clantag, en volgens ik me laten vertellen heb moet je dan al prestige 13 zijn. Hij had al 16 dagen gegamed. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 L96A1, ik ben nu Prestige 3 lvl 29. Maar niet zoveel zin meer in Black Ops. ik speel het weer 2 dagen Continue ben het nu al weer beu. Reageren
vice Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Wat betekenen die paarse medailles (zo lijkt het toch) die je ziet aan het einde van een match vlak voor iemands naam? Soms heeft heel het team zo'n medaille en soms maar 1 iemand. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Wat betekenen die paarse medailles (zo lijkt het toch) die je ziet aan het einde van een match vlak voor iemands naam? Soms heeft heel het team zo'n medaille en soms maar 1 iemand. Dat is dat je dood bent en (nog) niet gespawnt. Reageren
flippie13 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Wat betekenen die paarse medailles (zo lijkt het toch) die je ziet aan het einde van een match vlak voor iemands naam? Soms heeft heel het team zo'n medaille en soms maar 1 iemand. Volgens mij als ze dood zijn, dat het er dan staat achter de naam wanneer je ingame op scoreboard kijkt? (zo ja, als ze dood zijn) Soms zie je een lampje boven iemands hoofd trouwens, iemand enig idee hoe dat komt? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Dan hebben ze een kleine disconnection of zijn ze in het menu hun classes aan het veranderen die ze willen gebruiken. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 (bewerkt) ikzelf ben nu lvl 50. En ik speel meestal met een sniper (de derde, N9... of zoiets). Zalig wapen Maar ik ben onlangs iemand tegen gekomen met een rode clantag, en volgens ik me laten vertellen heb moet je dan al prestige 13 zijn. Hij had al 16 dagen gegamed. Nee, prestige 14 Bewerkt: 29 december 2010 door Axelectric_ Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Dat teken is de purple heart en duidt in feite op de slechtste speler (laagste k/d). Door een bug krijgt helemaal aan het einde iedereen hem even. Reageren
Velaro Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Dat teken is de purple heart en duidt in feite op de slechtste speler (laagste k/d). Door een bug krijgt helemaal aan het einde iedereen hem even. Nee, het duidt gewoon aan dat die speler dood is.. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Dan is er altijd precies 1 speler dood aan het einde van het potje? Lijkt me sterk. Reageren
Velaro Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Dan is er altijd precies 1 speler dood aan het einde van het potje? Lijkt me sterk. Ik weet zeker dat het dat is. Ik speel meestal S&D en telkens als er iemand doodgaat, verschijnt dat voor zijn naam. Verder wordt een Purple Heart in het echt ook toegekend aan gewonde of overleden soldaten. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Dan is er altijd precies 1 speler dood aan het einde van het potje? Lijkt me sterk. Ik weet zeker dat het dat is. Ik speel meestal S&D en telkens als er iemand doodgaat, verschijnt dat voor zijn naam. Verder wordt een Purple Heart in het echt ook toegekend aan gewonde of overleden soldaten. Sí, dat is correct. Sorry, Killer. Maar deze keer klopt het niet. Vaak met TDM heb je dat net 1 speler dood is ivm de gamewinning Killcam. Reageren
Royboow Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 ik ben nu level 45 , ik heb het spel net een week of 2, maar ik heb het tijdje niet gespeeld, 1 week ofzo Reageren
vice Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 (bewerkt) Dan is er altijd precies 1 speler dood aan het einde van het potje? Lijkt me sterk. Ik weet zeker dat het dat is. Ik speel meestal S&D en telkens als er iemand doodgaat, verschijnt dat voor zijn naam. Verder wordt een Purple Heart in het echt ook toegekend aan gewonde of overleden soldaten. Sí, dat is correct. Sorry, Killer. Maar deze keer klopt het niet. Vaak met TDM heb je dat net 1 speler dood is ivm de gamewinning Killcam. Ja idd, ik ben er net achtergekomen. Boven de score staat er altijd "... alive". Dus stel dat ik in een team zit met 5 mensen, en er staan "3 alive", dan staat er voor 2 anderen hun naam zo'n "Purple Heart. Dus ik ben er ook achtergekomen wat het was. Ik ben trouwens al level 29 30 (bijna 31) =D. (had het spel al een paar dagen na release, maar ik heb dan een tijdje geen multiplayer gespeeld dus ja..) Bewerkt: 30 december 2010 door vice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.