Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nice, maar wel allemaal vrij dichtbij. Probeer is verder weg. :bier:

Bedankt.

ja het is ook een filmpje van een maandje oud had hem zim op hem nu te uploaden

Geplaatst:

En in het begin sloeg je dat raam kapot en sprong je, misschien is het leuk om dan een 360 te doen? :tu:

Of springliggend naar de grond. :) Door het raam en dan een Noscope 360. Die zou wel gruwlijk zijn geweest. :cya:

Geplaatst:

En in het begin sloeg je dat raam kapot en sprong je, misschien is het leuk om dan een 360 te doen? :tu:

Of springliggend naar de grond. :) Door het raam en dan een Noscope 360. Die zou wel gruwlijk zijn geweest. :cya:

Echt wel. Ik zat laatst wat te klooien in een Private Match met Zwierd, was wel lachen ;)

Geplaatst:

Hij is wel geinig, zijn KD is 0.30 ofzo. Lol! Grappig kind. :bier:

Mijn is 0.60 ofzo, maar die wil ik boven de 1.00 hebben!!! Of in die buurt :Y

Geplaatst:

Eigenlijk boeit die KD me niet, maar ik wil het natuurlijk niet te laag hebben. @ Cheers., dat liedje wat je in het topic van Wat luister je nu? hebt geplaatst vind ik helemaal geweldig! :dans:

Geplaatst: (bewerkt)

In het echt word je neergeschoten met 1 kogel door een pistool. (Niet op alle plekken trouwens) loveit.gif

Maar als je word neergeschoten is het of je hebt te veel pijn om te schieten of je schiet gewoon met je assault rifle.

Waar ik laatst achter ben gekomen: Ik deed mijn classes.

Natuurlijk verschilt dat op de plek waar je op schiet. Laat ik als voorbeeld nemen dat als je in een persoon z'n been schiet.. dan is die gene ook niet meteen dood door 1 kogelschot van 1 pistool, dat is dus een soort van Second Change. Maar als je in een persoon z'n buik/hart schiet is het desbetreffende persoon hartstikke dood, en dat is dus nagemaakt uit Real Life. smile2.gif

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

Hij is wel geinig, zijn KD is 0.30 ofzo. Lol! Grappig kind. biertje.gif

Mijn is 0.60 ofzo, maar die wil ik boven de 1.00 hebben!!! Of in die buurt yep.gif

Mijn K/D is nu iets van 1.44, maar dat komt alleen maar doordat ik als een gek beast. M'n K/D boeit me eigenlijk vrij weinig, het gaat erom dat je plezier in het spelen hebt.

@Nemean: Haha mooie move. ;)

Geplaatst:

Nice ronde met S&D. ;) Hoeveel kills had je 4 of 5? :bier:

Had er 5, had quad feed + 1 kill voor einde van de ronde :)

en men k/d van men profile is 2.3 :) iets der onder denk ik maar weet niet zeker.

Men killstreak setup is:

Chopper / Black Bird / Chopper Gunner.

Perks:

Lightweight Pro

Sleight of hand Pro

Ninja Pro

Ben net prestige gegaan heb ze niet meer at pro though ^^.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...