Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wat gebeurt of verandert er eigenlijk allemaal als je gaat prestigen? Ik weet dat je dan terug vanaf level 1 begint (je prestige stijgt dan wel), maar kan je dan nog wel je huidige wapens gebruiken? En zijn er veel nieuwe dingen te verdienen als je prestiget (wapens, ...)?

Ik ben nu wel nog maar level 36, maar ik vraag het me eigenlijk wel af :puh:.

Je unlocked geen nieuwe extra wapens zodra je prestiged, je je krijgt er wel nieuwe ,classes bij die je aan kunt passen extras zoals nieuwe face paintings, titels en plaatjes die je kunt gebruiken voor in je emblem editor en extras zoals goude camoflage op je wapens, gekleurde clan tags en prestige lobbies.

Black ops heeft wel meer redenen om te prestigenen dan de CoD games voorheen.

Geplaatst:

Met Warlord (2e Perk)

Ja, maar met noobtube, flamethrower en masterkey kan je geen tweede attachment hebben ;)

Geplaatst:

Met Warlord (2e Perk)

Ja, maar met noobtube, flamethrower en masterkey kan je geen tweede attachment hebben ;)

Je kan als je 1 van deze dingen hebt: Grenade Launcher, Flametrower, Masterkey en Silencer hebt op je wapen geen van deze anderen erop zetten. Lenzen en Scopes kun je er wel opzetten.

Geplaatst:

Uit wat ik begrepen heb wel ja.

Ik vind het eigenlijk best jammer dat je alles kwijt bent dan, het lijkt net alsof je terug vanaf 0 begint (dat doe je ook, maar ze mochten tenminste de wapens enz. bewaren, en dan nog nieuwe unlockables maken voor een prestiger :puh:).

Geplaatst:

inderdaad,of alles dat je ervoor gekocht hebt krijg je gewoon gratis thats it. :duh: ook zie ik dat je challenges gewist zijn.wtf allemaal zo raar. :bonk:

Geplaatst:

inderdaad,of alles dat je ervoor gekocht hebt krijg je gewoon gratis thats it. :duh: ook zie ik dat je challenges gewist zijn.wtf allemaal zo raar. :bonk:

Dat is net het hele principe van de prestige mode. Dat je vollédig opnieuw begint en zowat alles behalve je stats en emblems gewist worden. Als je dat niks vindt, blijf je gewoon beter level 50. Je bent gewaarschuwd voor je in prestige ging, dus je wist wat het inhoudt.

Geplaatst:

Had zonet een lekker potje, 33-16. Met m'n Famas en Surpressor. Alleen ik erger me nu echt aan die gasten die hun Grenade Launcher gebruiken. De noobs komen naar Black Ops :cry:

Geplaatst:

Ik ga niet met Black Ops stoppen. Misschien later wel als het te erg wordt. Hebben jullie dat ook dat je kills vaak worden gestolen en dat je dan weer een assist hebt? Heb nu al meer dan 900 assists :-(

Geplaatst:

Kijk maar in mijn lijst. Stuk of 2000 assists nu..

Had dat liever in kills gezien. En m'n K/D is nu 1.00! :dans: Nu proberen om hem noh hoger te krijgen. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...