Davedavy Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Het is al bekend dat er een Call of duty 8 komt Modern Warfare 3. Trouwens er is ook al bekend dat er een 9 10 11... uitkomt. Ze gaan er 1 per jaar uitbrengen. Waarschijnlijk ook meer. Ben 49 nu. Dan ben ik lvl 50 en dan ga ik echt niet prestigen. Zo lang over gedaan en dan opnieuw gewoon? Goedkoop hoor. Het is niet bekend wanneer precies en wat voor game, dus ook niks bekend over een mw3. Het zou wel weer uitkomen in december ofzo Reageren
Flokkert Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Het is al bekend dat er een Call of duty 8 komt Modern Warfare 3. Trouwens er is ook al bekend dat er een 9 10 11... uitkomt. Ze gaan er 1 per jaar uitbrengen. Waarschijnlijk ook meer. Ben 49 nu. Dan ben ik lvl 50 en dan ga ik echt niet prestigen. Zo lang over gedaan en dan opnieuw gewoon? Goedkoop hoor. Het is niet bekend wanneer precies en wat voor game, dus ook niks bekend over een mw3. Het zou wel weer uitkomen in december ofzo Ze zegt nu zelf dat het niet bekend is wanneer precies en wat voor game, waarom maakt je nu al een Topic aan van CoD 8 als ik vragen mag? Reageren
thug Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Die thug zegt dat hij meer deaths heeft dan kills. Ik denk dat als je gaat spelen met veel meer denkwerk dat je dan veel beter scoort, dat lukt bij mij ook. Maar ik hou er meer van om gewoon voor de gein te spelen, met plezier. Niet om mijn K/D beter te krijgen ofzo, of dat ik goed moet doen voor anderen. Ik speel games omdat ik het leuk vind, het lijkt namelijk bij veel mensen erop dat ze prestigen om te laten zien dat ze goed zijn enzo, dat is jammer. dude heb ik wat verkeerds gezegt ofso?ik zeg gewoon dat het niet zo heel moeilijk is om meer kills te hebben dan deaths.ok ik heb meer deaths dan kills,maar het is gewoon niet zo moelijk om meer kills te halen zoals jij zegt.speel verstandig Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Nee, zo bedoel ik het niet, NickOwnage begreep je verkeerd, hij bedoelde het andersom, laat maar. Ik bedoelde niet dat je er net goed in was ofzo. Reageren
thug Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 misverstand,exuseer.mijn fout Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 (bewerkt) Het is al bekend dat er een Call of duty 8 komt Modern Warfare 3. Trouwens er is ook al bekend dat er een 9 10 11... uitkomt. Ze gaan er 1 per jaar uitbrengen. Waarschijnlijk ook meer. Nope, 1 Cod per jaar. Afgesproken deal tussen de CoD makers. Activision heeft het Modern Warfare Concept over genomen en er gaat waarschijnlijk in December 2011 een MW3 uitkomen. Bron: IGN.com Bewerkt: 15 januari 2011 door NickOwnage Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Vanaf welk level kun je je emblem aanpassen? Reageren
Flokkert Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Vanaf welk level kun je je emblem aanpassen? Volgens mij is dat vanaf lvl 10. Reageren
vice Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 (bewerkt) Duurt het soms even voordat je gespeelde game in het theater verschijnt? Want ik had vandaag 3 games gespeeld die ik van plan was om op YouTube te zetten (niet heel goed, maar je moet af en toe wel eens iets uploaden ), maar de laatste game die ik terugvind in het theater is van 2011-01-11. Lijkt me nogal raar. Bewerkt: 15 januari 2011 door vice Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Hoe bedoel je? Van de Recent Games of van de File Share? Reageren
vice Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 De Recent Games. De laatste die er tussen staat is van 11 januari, maar ik heb op 12 & 15 januari (vandaag dus) ook gespeeld, en die staan er niet bij. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Kan tijdje duren. Bij mij staat ie ook nog op de 15e maar dan van vanochtend. Reageren
Cheers. Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 http://www.callofduty.com/intel/434?path=intel/434&path=intel/434 eerste informatie over map pack Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 FIRST STRIKE: PACK 1 ANNOUNCEDNEWS: December 21st, 2010 Was allang bekend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.