vice Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Kosten map packs geld, of kan je die gratis downloaden ? Lijkt me sterk, maar je weet nooit, ze hebben toch al miljoenen aan die game verdient xD. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 (bewerkt) Vanaf welk level kun je je emblem aanpassen? Volgens mij is dat vanaf lvl 10. Ik ben al level 10 maar ik heb geen idee waar ik hem moet aanpassen @ Vice, ze willen nog meer miljoenen verdienen, want deze map packs kosten geld. Bewerkt: 16 januari 2011 door BoerBanaan Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 (bewerkt) Kosten map packs geld, of kan je die gratis downloaden ? Lijkt me sterk, maar je weet nooit, ze hebben toch al miljoenen aan die game verdient xD. Ja, 15 euro, of 1500 Microsoft points zoals altijd. @ Boerbanaan: Ga naar Playercard, dan edit Playercard. Bewerkt: 16 januari 2011 door NickOwnage Reageren
Velaro Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Kosten map packs geld, of kan je die gratis downloaden ? Lijkt me sterk, maar je weet nooit, ze hebben toch al miljoenen aan die game verdient xD. Dat is helaas niet het geval. Hier kan je lezen dat de mappack 1200 Microsoft Points zal kosten, dus rond de €15. Dat koop ik dus zeker niet. Veel te veel geld voor enkele nieuwe mapjes. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 @ Boerbanaan: Ga naar Playercard, dan edit Playercard. Daar kan ik nergens mijn emblem veranderen, ik zie alleen layer 1 t/m 12 (ik heb 1 t/m 5 gekocht) en comrade, ik ben lvl 13. Reageren
Velaro Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 (bewerkt) @ Boerbanaan: Ga naar Playercard, dan edit Playercard. Daar kan ik nergens mijn emblem veranderen, ik zie alleen layer 1 t/m 12 (ik heb 1 t/m 5 gekocht) en comrade, ik ben lvl 13. Als je op een van die vijf gekochte layers klikt, krijg je een menu met bladzijden vol symbolen/vormen die je kan gebruiken voor je emblem. Degene die op layer 1 staat, staat op de voorgrond. Zo kan je een redelijk uitgebreid embleem maken. Edit: bedoel je met het emblem het logootje dat naast je level staat? Dat kan je namelijk niet veranderen. Bewerkt: 16 januari 2011 door Velaro Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 (bewerkt) @ Boerbanaan: Ga naar Playercard, dan edit Playercard. Daar kan ik nergens mijn emblem veranderen, ik zie alleen layer 1 t/m 12 (ik heb 1 t/m 5 gekocht) en comrade, ik ben lvl 13. Klik op de layer dan komen er plaatjesTe laat, had BO aanstaan op deze site daarna gereageerd. Bewerkt: 16 januari 2011 door NickOwnage Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Als je op een van die vijf gekochte layers klikt, krijg je een menu met bladzijden vol symbolen/vormen die je kan gebruiken voor je emblem. Degene die op layer 1 staat, staat op de voorgrond. Zo kan je een redelijk uitgebreid embleem maken. Olol, dat ik daar nooit aan heb gedacht Bedankt, nu kan ik mijn emblem aanpassen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Mijn K/D stijgt als een gek! Vandaag 3 potjes achter elkaar 30-1. K/D: 1.96 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Gisteren zat ik in een TDM met iemand die had 40-0, Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Gisteren zat ik in een TDM met iemand die had 40-0, Sommige mensen zijn echt ziek met spelen. Ik had gisteren 40-5 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Precies, maar die 5 kills maken al heel veel uit op het gebied van ratio, als je erg vaak 30-1 zoals jij haalt of zelf 40-0 zoals hij, gaat je ratio wel heel snel omhoog. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Eergisteren Zombie Mode gedaan, en wat is het awesome Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Precies, maar die 5 kills maken al heel veel uit op het gebied van ratio, als je erg vaak 30-1 zoals jij haalt of zelf 40-0 zoals hij, gaat je ratio wel heel snel omhoog. Ik doe er vaak ook niet moeilijk over als je 30-1 staat en je krijgt in laatste seconde nog een Death. 30-2 in het geheel maakt 1 zo'n death niet gek veel uit. Reageren
Flokkert Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Ik had vandaag met HQ Ging op zich wel lekker, zonet met Zwierd een potje op Summit gedaan had hij 14 Assists . Ben nu lvl 47 2e prestige. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.