Jump to content

GTA IV mods in EFLC


Silver-Blade

Recommended Posts

Ik vroeg me af of ik een aantal mods die ik in GTA IV heb gebruikt (carmods, native trainer) ook in Episodes From Liberty City kan gebruiken. Weet iemand of dit mogelijk is? :)

Bewerkt: door Silver-Blade
Link to comment
Delen op andere websites

D'r is al een Simple Native Trainer en XLiveless voor EfLC (gewoon even 'EfLC Simple Native Trainer' en 'EfLC XLiveless' intypen bij Google). Auto's zijn volgens mij niet mogelijk aangezien er in de vehicles.img alleen de 'nieuwe' auto's staan.

Link to comment
Delen op andere websites

D'r is al een Simple Native Trainer en XLiveless voor EfLC (gewoon even 'EfLC Simple Native Trainer' en 'EfLC XLiveless' intypen bij Google). Auto's zijn volgens mij niet mogelijk aangezien er in de vehicles.img alleen de 'nieuwe' auto's staan.

Nice! De trainer werkt =) De nieuwe auto's staan trouwens in de aparte mappen per uitbreiding, de gewone auto's staan in de hoofdmap van EFLC. Heb nog niet geprobeerd of het werkt om er 1 te vervangen. Lijkt me dat het moet kunnen, aangezien het precies hetzelfde werkt als GTA IV :)

Link to comment
Delen op andere websites

De oude wagens staan in C:\Program Files\Rockstar Games\EFLC\pc\models\cdimages\vehicles.img

en de TBOGT wagens in C:\Program Files\Rockstar Games\EFLC\TBoGT\pc\models\cdimages\vehicles.img

en de TLAD wagens in C:\Program Files\Rockstar Games\EFLC\TLAD\pc\models\cdimages\vehicles.img

Ben je daar wijzer uit geworden?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet op welke planeet jij woont, maar als je Episodes From Liberty City koopt in de winkel op DVD installeer je GTA IV plus The Ballad Of Gay Tony plus The Lost And Damned, en als je ze download via Games For Windows Live worden ze ook op je originele GTA IV installatie gezet. De oude bestanden heb je dus altijd, anders werkt de zaak niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Om maar niet onnodig een nieuw topic aan te maken, ik heb nog een vraagje :engel:

Zou het mogelijk zijn om een wapenset in GTA IV te vervangen door de nieuwe wapens uit TBoGT (incl. eigenschappen)?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, waarom niet? Enige beperkingen zouden zijn dat er meerdere (nieuwe) eigenschappen in The Ballad Of Gay Tony zijn of dat wapens in het model andere namen en botten hebben, maar je kan het proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi^^ Ik heb de models en textures al, waar kan ik nu de rest vinden? (eigenschappen, geluiden etc.)

Edit: Geluid heb ik al gevonden :) Weet iemand waar ik de verdere eigenschappen van de wapens kan vinden?

Bewerkt: door Silver-Blade
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik heb nog steeds niet echt een idee van hoe ik het aan ga pakken. Kan iemand een stappenplan oid maken van wat ik allemaal moet doen om alles goed te vervangen? Tot nu toe heb ik alle models en textures van de wapens uit weapons_e2.img gehaald en het geluid (WEAPONS.ivaud) uit resident.rpf. Wat moet ik nog meer doen?

Link to comment
Delen op andere websites

D'r is al een Simple Native Trainer en XLiveless voor EfLC (gewoon even 'EfLC Simple Native Trainer' en 'EfLC XLiveless' intypen bij Google). Auto's zijn volgens mij niet mogelijk aangezien er in de vehicles.img alleen de 'nieuwe' auto's staan.

kun je de links geven aub

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...