Jump to content

Verschil tussen GTA IV en DLC mods


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Kan je voertuigen uit TBoGT in GTA IV zetten en andersom?

Of zijn het verschillende games zoals je hebt bij GTA SA en GTA IV, want daar kan je geen voertuigen/mods direct erin zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zitten alle auto's van GTA IV in de DLC's maar ik weet niet of je de auto's van de DLC in GTA IV kan zetten, misschien kun je proberen de bestanden te verplaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, als je kijkt naar het verschil in GTA SA en het verschil in GTA IV mods kan je dit niet gebruiken bij beide.

Hoe zit dit met GTA IV en de DLC's?

Ik denk wel dat ze skins kunnen veranderen maar snelheid niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat kan. Ik lees namelijk net op een ander forum dat iemand de caddy en nog wat andere voertuigen in GTA IV heeft gezet. Je zult volgens mij wél GTA IV voertuigen ervoor moeten overschrijven, aangezien er in GTA IV volgens mij nog geen vrije identificatie nummers zijn voor extra voertuigen, en deze kun je dacht ik niet zelf zo maar aanmaken... Maybe i'm wrong... Maar je kunt ze in ieder geval qua model en texture bestanden uitwisselen, en ook de handling lines van TBOGT gewoon overzetten naar GTA IV. Werkt precies hetzelfde :)

Overigens, je kunt sowieso de motoren van The Lost and Damned gebruiken zonder andere voertuigen te overschrijven. Deze motoren bestaan namelijk al in GTA IV, maar de handlinglines(of andere text bestanden) kloppen niet of zoiets, waardoor je game zal crashen als je dit niet fixt...

Dan moet je dus even de handling lines, vehicles.dat en carcols.dat overzetten naar GTA IV, en dan zou alles moeten werken, dit staat als het goed is wel ergens beschreven, moet je even googlen op "TLAD bikes in GTA IV".

Klein beetje off-topic, maar je kon het zelf al een beetje bedenken: Simple Native Trainer uit GTA IV werkt met de juiste scriptladers ook in TBOGT. Enige probleem is dat de extra voertuigen niet in de lijst staan, maar in principe zou je ze er gewoon mee kunnen spawnen :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

En als je in MP gaat met die DLC bikes, zien andere mensen deze dan ook?

Ja ik denk het wel aangezien ze op elke gtaiv staan, maar crasht je game niet makkelijk door die DLC bikes?

Link to comment
Delen op andere websites

True maar er is al een tijdje een versie van simple native trainer die IV, TLaD en TBoGT ondersteunt. Gister versie 5.7 met (hidden) cutscene interiors en characters, auto's, speeches, anims en de yacht en bulgarin's vliegtuig als objects.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat als je die DLC bikes in MP spawnt dat andere mensen dan makkelijk crashen. Denk trouwens dat Sjaak wel iets in die trainer heeft gezet waardoor je ze in MP niet kan spawnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...