Jump to content

Hoe missie's over te slaan in Portland


Danny13091994

Recommended Posts

Als je geen zin hebt in de volgende missie's op Portland :

----------------------------------------------

Van Luigi Goterelli:

Pump-Action Pimp en The Fuzz Ball

---------------------------------

Van Joey Leone:

Dead Skunk In The Trunk en The Getaway

----------------------------------------

Doe dan het volgende:

Doe missie's tot bovenstaande en voltooi dan alle missie's van Salvatore Leone tot en met Last Requests

Als je laastgenoemde missie hebt voltooid (wat echter niet moeilijk is) en je komt aan op Staunton Island, dan zullen na de cutscene met Asuka Kasen en Maria alle missie's van bovenstaande opdrachtgevers verdwenen zijn

Ik hoop dat jullie veel aan deze tips hebben en dat jullie veel speelplezier hebben met Grand Theft Auto III

Met Vriendelijke Groet,

Danny de Vries

Bewerkt: door Danny13091994
Link to comment
Delen op andere websites

Dit was gekend en staat hier bij de 1). Enkel staan Triads and Tribulations en Blow Fish er wel niet bij, misschien toch nood aan toevoeging.

Oké Hearv94, ik heb het al verbeterd :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat het misschien moest worden aangepast op WikiGTA dan, maar eigenlijk twijfel ik aan het feit dat er mogelijk een fout staat bij de III-sectie, omdat die al zo oud en doorzocht is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dacht ik al dat het niet kon. Wel een beetje raar dat Rockstar daar dan niks aan heeft gedaan.

Wat is daar vreemd aan? Ik vind dit meer logica dan een weetje. Hetzelfde als iemand zou posten: ''De Yardie Lobo heeft hydraulics i.p.v. een claxon.''

Wat ik dus probeer te zeggen, dit is al algemeen bekend? Er is weinig tot geen vraag naar deze informatie, deze informatie kun je daarnaast ook nog eens overal vinden. Daar komt bij dat als je de pc-versie van GTA III hebt je beter een savegame kan downloaden als je geen zin in missies hebt. Wat eigenlijk ook geld voor de Ps2-versie. Of zie ik dat verkeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...