Jump to content

GTA: TBOGT wallpaper


Donald F. Duck

Recommended Posts

Ik heb net een GTA:TBOGT wallpaper gemaakt aan de hand van deze tutorial en de kleuren van deze tutorial.

dw6qmx_th.jpg

Klik op de afbeelding voor volledige grootte (1680×1050, 918kB)

Ik vind het zelf een best mooie outcome. Wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem mooi gelukt! Maar als ik even wat kritiek mag leveren: die sprankels zijn iets te wazig vind ik. Maar deze wallpaper verdient zeker een dikke 8.5/10!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel vet gelukt! Alleen is het niet (correct me if i'm wrong) gewoon een gradient met circle's erop? Maar goed, de techniek maakt niet zoveel uit (mijn mening), het gaat om het resultaat en dat is goed gelukt :) Alleen de tekst zou ik ietsje anders doen, bv zonder blokje ;)

8/10

Link to comment
Delen op andere websites

@Grand Theft Auto TOM: Die achtergrondcirkels horen ook wazig te zijn, in de tutorial staat dat ook. Toen ik dat zag dacht ik ook al dat het best wazig was, maar toen had ik gewoon wat minder cirkels met die wazigheid gemaakt.

@Hiphoppah: Ja, het klopt. Het is een gradient met cirkels erin :puh:

En over die tekst rechtsonder, die heb ik niet zonder blokje, dat is namelijk gewoon mijn signature verkleind. Als ik deze wallpaper ook op mijn computer heb zie ik die tekst niet, die zit dan achter de taakbalk weggewerkt dus dat stoort mij niet echt. Ik had nog geprobeerd om die achtergrond weg te werken maar dat lukte me niet echt.

Link to comment
Delen op andere websites

@Grand Theft Auto TOM: Die achtergrondcirkels horen ook wazig te zijn, in de tutorial staat dat ook. Toen ik dat zag dacht ik ook al dat het best wazig was, maar toen had ik gewoon wat minder cirkels met die wazigheid gemaakt.

@Hiphoppah: Ja, het klopt. Het is een gradient met cirkels erin :puh:

En over die tekst rechtsonder, die heb ik niet zonder blokje, dat is namelijk gewoon mijn signature verkleind. Als ik deze wallpaper ook op mijn computer heb zie ik die tekst niet, die zit dan achter de taakbalk weggewerkt dus dat stoort mij niet echt. Ik had nog geprobeerd om die achtergrond weg te werken maar dat lukte me niet echt.

Oke.;) Dan heb ik verder ook niks te klagen.:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ah oke, ik kan wel voor je die achtergrond weghalen, in Paint Shop Pro is daar een handige tool voor :)

Nah, die achtergrond maakt niks uit, want zoals ik al zei zit die toch achter de taakbalk, dus ik zie dat plekje alleen iets donkerder.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah oke, ik kan wel voor je die achtergrond weghalen, in Paint Shop Pro is daar een handige tool voor :)

Nah, die achtergrond maakt niks uit, want zoals ik al zei zit die toch achter de taakbalk, dus ik zie dat plekje alleen iets donkerder.

Erg mooi! Mag ik het gebruiken voor mijn sig?

Link to comment
Delen op andere websites

Hm.. Liever niet, maar hij is btw best makkelijk te maken met de tutorials uit de hoofdpost. Dan kan je ook naar eigen wens de cirkels/bubbels/(vul hier andere benaming in) gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...