Jump to content

Nieuwe PC samenstellen


Spongzbobbah

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spongzbobbah

    41

  • Hayte

    13

  • Sprunk

    10

  • Kryziek

    9

Wat betreft mijn pc die jullie hebben samengesteld, hoe dan ook klopte de grafische kaart niet, hierbij kreeg ik een mail van Azerty:

Beste heer xxxxxxxx,

Tijdens de test van uw systeem is helaas gebleken dat uw videokaart niet goed is.

Wij hebben deze helaas niet op voorraad en hierbij ook gelijk een nieuwe besteld.

Ook hebben wij geen andere 5850 op voorraad zodat wij die als alternatief kunnen aanbieden.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Ricardo van de Maat

Azerty

Ik ben van plan om mijn bestelling te wijzigen en ik heb al een nieuwe grafische kaart uitgezocht, is hij goed en past hij bij alles? Gelieve snel te reageren.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel een duurdere gekozen.

Maar volgens mij is die gwn goed hoor :puh:

Ja? Zeker? Kan iemand dit bevestigen? Want ik wil niet opnieuw zoiets meemaken want ik wacht al zo'n maand op een nieuwe PC..
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel een duurdere gekozen.

Maar volgens mij is die gwn goed hoor puh2.gif

Ja? Zeker? Kan iemand dit bevestigen? Want ik wil niet opnieuw zoiets meemaken want ik wacht al zo'n maand op een nieuwe PC..

Die is gewoon goed, hoor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel een duurdere gekozen.

Maar volgens mij is die gwn goed hoor puh2.gif

Ja? Zeker? Kan iemand dit bevestigen? Want ik wil niet opnieuw zoiets meemaken want ik wacht al zo'n maand op een nieuwe PC..

Die is gewoon goed, hoor. :)

Goed, als er wat fout is, klaag ik je aan.
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel een duurdere gekozen.

Maar volgens mij is die gwn goed hoor puh2.gif

Ja? Zeker? Kan iemand dit bevestigen? Want ik wil niet opnieuw zoiets meemaken want ik wacht al zo'n maand op een nieuwe PC..

Die is gewoon goed, hoor. :)

Goed, als er wat fout is, klaag ik je aan.

Gast, hij, Sprunk en Hayte zijn een beetje het hart van de Hardware fora, zonder die drie mensen had jij hier nog 3 maanden kunnen zitten wachten...

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel een duurdere gekozen.

Maar volgens mij is die gwn goed hoor puh2.gif

Ja? Zeker? Kan iemand dit bevestigen? Want ik wil niet opnieuw zoiets meemaken want ik wacht al zo'n maand op een nieuwe PC..

Die is gewoon goed, hoor. :)

Goed, als er wat fout is, klaag ik je aan.

Gast, hij, Sprunk en Hayte zijn een beetje het hart van de Hardware fora, zonder die drie mensen had jij hier nog 3 maanden kunnen zitten wachten...

Rustig hoor.. :S Ik bedoel het niet zo, ik ben die mensen en andere erg dankbaar hoor..
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag een nieuwe mail ontvangen van Azerty in verband met mijn PC:

Beste heer xxxxxxxx,

Tijdens de test van uw systeem heb ik geconstateerd dat uw systeem onstabiel loopt.

De oorzaak ervan is het door u bestelde OCZ geheugen.

De computer loopt steeds vast en wil niet altijd beeld geven, wij hebben uw pc inmiddels getest met ons eigen geheugen (Kingston Valueram)

Dit geheugen zou ik u graag aanraden als alternatief zodat uw systeem goed werkt.

Kingston ValueRAM - Geheugen - 4 GB : 2 Id 80156 Stukprijs € 102,55

Graag uw reactie

Met vriendelijke groet,

Ricardo van de Maat

Azerty

Ze raden me dus die Kingston aan in plaats van die OCZ omdat mijn pc daar niet zo goed mee zou werken. Is die Kingston van hen ongeveer evensnel als die OCZ van jullie en wat is het verschil tussen die? Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het geugen is even snel als het eerdere OCZ geheugen. (DDR3 1333) Wat de verschillen precies zijn weet ik niet, maar ook het Kingston geheugen zal goed voldoen als je niet gaat overclocken en dat soort gein. Je krijgt neem ik aan wel het verschil terug gestort?

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Het geugen is even snel als het eerdere OCZ geheugen. (DDR3 1333) Wat de verschillen precies zijn weet ik niet, maar ook het Kingston geheugen zal goed voldoen als je niet gaat overclocken en dat soort gein. Je krijgt neem ik aan wel het verschil terug gestort?

Natuurlijk, ik veronderstel dat Azerty erg professioneel te werk gaat? Dus eigenlijk krijg ik dezelfde resultaat voor 30% discount?
Link to comment
Delen op andere websites

Het geugen is even snel als het eerdere OCZ geheugen. (DDR3 1333) Wat de verschillen precies zijn weet ik niet, maar ook het Kingston geheugen zal goed voldoen als je niet gaat overclocken en dat soort gein. Je krijgt neem ik aan wel het verschil terug gestort?

Natuurlijk, ik veronderstel dat Azerty erg professioneel te werk gaat? Dus eigenlijk krijg ik dezelfde resultaat voor 30% discount?

Als je niet overclockt krijg je ongeveer hetzelfde resultaat. Het enige verschil is is dat het OCZ geheugen warmteverspreiders heeft, CL7 is en een voltage heeft van 1.8.

Link to comment
Delen op andere websites

Het geugen is even snel als het eerdere OCZ geheugen. (DDR3 1333) Wat de verschillen precies zijn weet ik niet, maar ook het Kingston geheugen zal goed voldoen als je niet gaat overclocken en dat soort gein. Je krijgt neem ik aan wel het verschil terug gestort?

Natuurlijk, ik veronderstel dat Azerty erg professioneel te werk gaat? Dus eigenlijk krijg ik dezelfde resultaat voor 30% discount?

Als je niet overclockt krijg je ongeveer hetzelfde resultaat. Het enige verschil is is dat het OCZ geheugen warmteverspreiders heeft, CL7 is en een voltage heeft van 1.8.

Ik ga nooit in mijn leven overclocken. goed dan, ik zal kiezen voor die Kingston aangezien ik niet echt warmteverspreiders nodig heb met mijn massa ventilatoren. CL7 en voltage, daar ga ik ook niet al te veel aandacht aan besteden. Nou goed, dankjewel. :)

Hopelijk gaat alles goed bij de assemblage en de verzending enzo. Ik kan bijna niet wachten :D. Maar hier en daar werken de coureur-diensten ook op de zaterdag in de Benelux, geld dat ook voor Azerty? Hopelijk van wel hoor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...