Jump to content

Nieuwe PC samenstellen


Spongzbobbah

Recommended Posts

Persoonlijk vind ik Logitech een niet al te goed merk als het om geluid gaat, de boxjes zien er niet uit, en klinken zo ook. Ook is surround nogal overrated. Ze zijn voor een goed setje véél duurder dan hele goede 2.0/1 samenstelling. Heb zelf de mogelijkheid voor een surround sound opstelling, maar het geprut met speakers vond ik zo irritant dat ik het maar op 2.0 (en soms .1) heb gehouden. Ik adviseer voor rond de 100 euro nog steeds de Creative GigaWorks T40 Series II aan, afhankelijk van de kabels die jouw huidig setje gebruikt kan je de subwoofer nog hergebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spongzbobbah

    41

  • Hayte

    13

  • Sprunk

    10

  • Kryziek

    9

Persoonlijk vind ik Logitech een niet al te goed merk als het om geluid gaat, de boxjes zien er niet uit, en klinken zo ook. Ook is surround nogal overrated. Ze zijn voor een goed setje véél duurder dan hele goede 2.0/1 samenstelling. Heb zelf de mogelijkheid voor een surround sound opstelling, maar het geprut met speakers vond ik zo irritant dat ik het maar op 2.0 (en soms .1) heb gehouden. Ik adviseer voor rond de 100 euro nog steeds de Creative GigaWorks T40 Series II aan, afhankelijk van de kabels die jouw huidig setje gebruikt kan je de subwoofer nog hergebruiken.

Ziet er netjes uit, kunnen die boxen echt harde bass aan en spelen ze hoge muziek ook heel erg netjes? En hoe luid kan ie? Alvast bedankt. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf de T20 (niet Series II), maar neem aan dat de T40 alleen helderder zijn dan de T20 (te zien aan reviews en specs). Ze kunnen bass aan, maar omdat ze geen subwoofer hebben voel je hem niet, je hoort hem alleen maar. Dus Hard-core/hip-hop speakers zijn dit niet. Dit zijn speakers voor als je weinig ruimte hebt, maar nog steeds kwaliteit wilt. Ik heb ze nooit op het hardst gezet (gewoon omdat ze vrij luid kunnen), en heb nooit last van kwaliteits verlies gehad bij een hoger volume. Toch zou ik je adviseren om naar de MediaMarkt of zoiets te lopen en te vragen of ze daar een demo oid hebben voor speakers. Speakers kan je niet kopen via het internet zonder ze eerst gehoord te hebben, imo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou toch gaan voor een 2.1 setje. Je hebt dan veel diepere bassen wat ook bij gaming de spelervaring een stuk immenser maakt. Het beste kun je doen wat Hayte al aangaf, naar de MediaMarkt gaan en daar wat set's beluisteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik toch maar voor wat andere ga, ze zijn niet zo heel erg mooi. ):

Zijn er nog andere aan te raden? Liefst een surround.

Bewerkt: door Spongzbobbah
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is grappig, dacht dat je speakers kocht om er naar te luisteren. Wat is het budget?

Ja, dat is idd grappig, maar ze moeten er ook nog lekker uit zien. :D

Zo'n 100€ dacht ik? Liefst een surround systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is grappig, dacht dat je speakers kocht om er naar te luisteren. Wat is het budget?

Persoonlijk vind ik Logitech een niet al te goed merk als het om geluid gaat, de boxjes zien er niet uit, en klinken zo ook.

OT: Ik zou ook eerder voor een 2.1 dan een 2.0 gaan. Met een losse woofer erbij word je meer in spellen getrokken en bij bepaalde muziekstromen is het bijna een must. Nog beter is een 5.1 natuurlijk, maar met dat budget word het moeilijk een kwalitatief goede surroundset te vinden. Met jou budget zou ik de Logitech Z4 aanraden, en als je er net iets meer tegenaan gooit is de Logitech Z-2300 een aanrader! Maar met de Z4 doe je ook zeker niet onder, ik heb beide sets en ben er zeer tevreden over! :tu:

Mocht je persé voor een 5.1 willen gaan, dan kun je de Logitech X530 of Logitech X540 nemen, maar dit raad ik je af. Je hebt dan wel 5 boksjes i.p.v. 2, maar de geluidskwaliteit is een stuk lager.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...