Jump to content

StemWijzer

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kwam ook uit op de PVV. 2e heb in TON en 3e PvdA.

Deze uitslag had ik ook wel verwacht, eigenlijk.

Geplaatst:

Stemwijzer: VVD op 1, CDA op 2. Dat zijn ook precies de twee partijen waartussen ik twijfel waarop ik moet stemmen.

Ik ga nog wel naar het debat wat georganiseerd wordt op mijn universiteit. Erg interessant. :bier:

Geplaatst:

CDA ? Doe maar VVD dan is beter haha, ik heb het niet zo op brillemans !:)

Ik hoop niet dat je daar werkelijk op let :puh: Het kan mij echt niet schelen hoe iemand eruit ziet.. al zijn ze paars van huidskleur, dat boeit me totaal niet. Zolang ze maar goede plannen hebben.

Geplaatst:

CDA ? Doe maar VVD dan is beter haha, ik heb het niet zo op brillemans !:)

Ik hoop niet dat je daar werkelijk op let :puh: Het kan mij echt niet schelen hoe iemand eruit ziet.. al zijn ze paars van huidskleur, dat boeit me totaal niet. Zolang ze maar goede plannen hebben.

Amen tot that! _O_

De pech van Balkenende is dat hij een hele moeilijke periode getroffen heeft. Geen enkele partij had het beter gedaan, maar hij heeft gewoon de pech gehad.

Overigens ben ik van mening veranderd. Ik zou best een coalitie willen van VVD, CDA en PVV. Kritiek leveren is namelijk makkelijk, en dat doet Wilders dan ook maar al te graag. Alleen het in praktijk uitvoeren, is met heel wat van zijn plannen niet te doen, en sowieso moeilijker dan "het is niet goed" roepen. Dus laat Wilders maar lekker in het kabinet komen (als het maar geen MP is), en dan gaat hij lekker hard op zijn bek. Dan zien we hem de volgende verkiezingen niet meer terug. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Tegen CDA heb ik niks maar ik vind die JP er zo bij staan altijd als lulletje rozewater, hij laat geen sterke indruk achter. En het meeste irritant vind ik, dat hij altijd om zijn antwoorden heen draait. Inplaats van simpel ja of nee te zeggen krijg je een ''lul'' verhaal van 20 minuten. Het gaat niet om zijn bril ofiets maar om zijn houding, ik zou Martin van Geel een veel betere lijsttrekker vinden. Maar mijn nummer 1 staat vast dat is de PVV, hopen dat de PVV en de VVD groot worden en dat ze dan een mooie coalitie kunnen vormen samen met TON (Trots Op Nederland). :tu:

Rechts blok inplaats van een zogenaamd links blok! _O_

Bewerkt: door Wijst
Geplaatst: (bewerkt)

Tegen CDA heb ik niks maar ik vind die JP er zo bij staan altijd als lulletje rozewater, hij laat geen sterke indruk achter. En het meeste irritant vind ik, dat hij altijd om zijn antwoorden heen draait. Inplaats van simpel ja of nee te zeggen krijg je een ''lul'' verhaal van 20 minuten. Het gaat niet om zijn bril ofiets maar om zijn houding, ik zou Martin van Geel een veel betere lijsttrekker vinden.

Als je goed oplet merk je dat alle politici om het antwoord heen draaien.

EDIT: Trouwens nog mijn uitslag bij het kieskompas.

stemwijzer.jpg

Bewerkt: door GwnHugo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...