NickOwnage Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Kunnen je assasins gewoon met je meelopen? nee ze rennen steeds weg als je ze hebt op geroept op de trailers zie je het veel cooler:duh: Tis wel jammer dat als al je enemies dood zijn dat ze wegrennen inderdaad. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Wat wil je dat ze anders doen.. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Wat wil je dat ze anders doen.. Uh.. dat ze minimaal 1 missie blijven ofzo. Of dat je ze wegroept als je ze niet meer nodig hebt.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Om zo je signalen te sparen ofzo? (Spoiler hieronder niets te maken met de assasins!) Heeft iemand eigenlijk gehoord waarom je Lucy moet vermoorden? Want ik heb niet echt meegevolgd gisteren met wat die vrouw zei.. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 (bewerkt) Je moet Lucy vermoorden omdat je dan toegang kreeg tot de waarheid. Je moest iemand vermoorden die het dichtst bij je stond in je leven. Bewerkt: 10 december 2010 door NickOwnage Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Je verklapt het verhaal >< Maar toch bedankt, had niet door dat het die reden was Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Je verklapt het verhaal >< Maar toch bedankt, had niet door dat het die reden was Dat wilde je toch weten? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Jaa Ik zei het omdat ik een spoiler gebruikte maar dit is blijkbaar alleen van toepassing met Rockstar Games? Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Wat wil je dat ze anders doen.. Uh.. dat ze minimaal 1 missie blijven ofzo. Of dat je ze wegroept als je ze niet meer nodig hebt.. Daarvoor kan je altijd nog de huurlingen inhuren of de dieven, kenmerken van een assasin is nu eenmaal dat ze een moord plegen en dan verdwijnen. Reageren
Cheers. Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Sluipmoordenaars zijn handig en ze lijken me echt overpowered als ze gwoon met je meelopen. is bij iemand al een sluipmoordenaar gesneuveld? bij mij één. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Bij mij 2, maar ik liet ze me helpen bij zo'n toren van Borgia. Kwam zo'n brute op die gast af terwijl ze nog lvl 1 waren. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 volgens mij is AC 3 in absergo (of hoe je dat ook schrijft) wand op het laatst hoor je 2 mensen praten die volgens mij voor absergo werken Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 volgens mij is AC 3 in absergo (of hoe je dat ook schrijft) wand op het laatst hoor je 2 mensen praten die volgens mij voor absergo werken Je bedoelt voor die nieuwe AC? In Abstergo? Denk niet dat het hele verhaal zich afgaat spelen op het bedrijf van de makers van de Animus Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Er zijn verwijzingen naar Egypte. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Er zijn verwijzingen naar Egypte. Vind ik zo jammer hé. Inplaats van dat het gewoon blijft in Italië.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.