Jump to content

Assassins Creed: Brotherhood


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    51

  • benhelsloot

    37

  • TekaLoca

    34

  • moechy

    33

Is het vermoorde van guards moeilijker in Brotherhood?

Althans dat heb ik gehoord op school ö

nee helemaal niet.

je bedoelt zeker 10 X makelijker wand als je een guard kilt kan je er wel 4-6 keer achter elkaar killen

Link to comment
Delen op andere websites

Wel echt dikke pluim naar de ontwikkelaars van dit spel. de missies zijn echt veel origineler geworden. Vroeger was het echt meer van, ga daarheen en maak hem dood. De missie waar je meedoet aan een theaterstuk en dan de man op het podium moet vermoorden was echt heel goed gedaan. En zo zijn er wel veel meer missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel echt dikke pluim naar de ontwikkelaars van dit spel. de missies zijn echt veel origineler geworden. Vroeger was het echt meer van, ga daarheen en maak hem dood. De missie waar je meedoet aan een theaterstuk en dan de man op het podium moet vermoorden was echt heel goed gedaan. En zo zijn er wel veel meer missies.

Mee eens, ik vond deze missie zeer moeilijk. Viel iedere keer van die muur af.. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

heb hem inmiddels uitgespeeld. de laatste missie vond ik erg epic, zelden zo een goeie eindmissie gezien sinds gta SA end of the line.

geweldige game, moet nog veel side dingen doen maar heb niet zo heel veel motivatie meer om verder te gaan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wat gedownload bij ps store maar wand kreeg ik nou eigenlijk ?

volgens mij die missies met die wetenschapper wand die zijn only ps3 :puh:

goeie einde, maar wat ik bij AC 2 had heb ik nou weer en dat is dat ik niet kan wachten op een volgende deel

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...