Jump to content

Assassins Creed: Brotherhood


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    51

  • benhelsloot

    37

  • TekaLoca

    34

  • moechy

    33

De officiële release datum is pas morgen, hé ;)

Heb me trouwens bedacht, de volgende keer dat ik kans heb om op de PS3 te zitten (of ik sla me broertje er gewoon af, kan ook), ga ik meteen Brotherhood spelen. Ziet er best vet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is wel redelijk onduidelijk op sommige momenten, vind ik. Even een voorbeeld. Ook bij dit spel zitten er meerdere sectoren in het spel. Zo zit er (bijvoorbeeld) een stuk in het midden en eentje ergens in het noorden. Maar daar tussen in zit ook een blok, maar hier kan ik nog niet in. Hoe ik dan van het middenste stuk naar het bovenste kan komen, who knows? Echt zo vervelend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook zijn de glitches en bugs niet helemaal verholpen. Zo had ik net een cutscene waarbij er een filmpje afspeelde. De ondertiteling in dat filmpje liep achter op het geluid, en toen hij oversprong naar het gezicht van Ezio zag je zijn mond bewegen terwijl er geen geluid was o.O. Ook zijn de graphics inderdaad vrijwel onverandert. Dus imo slechter dan die van de eerste Assassin's Creed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook zijn de glitches en bugs niet helemaal verholpen. Zo had ik net een cutscene waarbij er een filmpje afspeelde. De ondertiteling in dat filmpje liep achter op het geluid, en toen hij oversprong naar het gezicht van Ezio zag je zijn mond bewegen terwijl er geen geluid was o.O. Ook zijn de graphics inderdaad vrijwel onverandert. Dus imo slechter dan die van de eerste Assassin's Creed.

Idd. Ik hoop dat ze dit nog fixen want stoor me er eigenlijk wel aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...