Jump to content

Assassins Creed: Brotherhood


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik zit erover te denken om hem ook te halen, is hij de €60 waard ?

Ik zag nog een actie bij Gamemania als je 2 oude games inruilt dan kan je hem voor 40 euro kopen. Ik weet niet of je hier wat aan hebt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    51

  • benhelsloot

    37

  • TekaLoca

    34

  • moechy

    33

Ik zit erover te denken om hem ook te halen, is hij de €60 waard ?

Ik zag nog een actie bij Gamemania als je 2 oude games inruilt dan kan je hem voor 40 euro kopen. Ik weet niet of je hier wat aan hebt. :puh:

Niet doen, want je kan hem al kopen voor 50€ waarom zou je dan 2 games wegdoen voor een tientje?

Link to comment
Delen op andere websites

waar je in rome begint kan je twee missie later even niet meer naar toe maar ik had er ondertussen al een tunnel gebouwt

dus ik ging via een andere tunnel naar die tunnel en ik ging dood, ik dacht sh*t snel de PS3 uitzetten ik doe load game ik was weer dood:-(

maar ondertussen ben ik dat stuk al verbij :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit erover te denken om hem ook te halen, is hij de €60 waard ?

Ik zag nog een actie bij Gamemania als je 2 oude games inruilt dan kan je hem voor 40 euro kopen. Ik weet niet of je hier wat aan hebt. :puh:

Dat is toch gigantisch geld weggooien? €10,00 korting per game die je inleverd die je voor veel meer gekocht hebt?

Ik ben ook van plan gebruik te maken van die actie. Ik vond die actie eerst ook weggegooid geld maar dat geldt niet als je 2 flutgames voor de 360 hebt die samen nog niet eens 20 euro waard zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...