Jump to content

Gouden Oorring


jvj

Recommended Posts

Zoals ik al zei, mooi gemaakt. Ideetje: Misschien kun je een mod pack maken met de oorring + ogen?

Dat was ik van plan, maar ik vind de ogen niet de moeite...

Ik kan hem eender welke ogen geven, volledig witte, blauwe, doorbloedde,... noem maar op :D Als je een request hebt vraag maar!

Zou je er een keer eentje willen maken met zwarte ogen en dan rode of felgroene pupillen?

Alleen een rood regenboogvlies of ook een rode pupil?

Zoals ik het zei, pupil.

Dat is dat zwarte middelste cirkeltje, het kleinste. Daar ga je echt niks van merken :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

*Quotepyramide*

Dat is dat zwarte middelste cirkeltje, het kleinste. Daar ga je echt niks van merken :bonk:

Doe dan de pupil + iris........

Anders maak je effe een poll aan, want met dat gespam schiet je toch niets op.

Overigens vind ik dit echt een té simpele mod en als je dit al het woord 'modificatie' waard vind, vind ik het nog lijp dat je dit heel stoer "V1.0" noemt, alsof je er tientallen versies van gaat maken, waarin elke keer weer bugs zijn gefixed. Gigantisch veel mensen doen dit tegenwoordig en ik vind dat de grootste onzin. Verschillende 'versies' heb je pas bij grotere modificaties, zoals TC's of mods als DYOM.

Link to comment
Delen op andere websites

Anders maak je effe een poll aan, want met dat gespam schiet je toch niets op.

Overigens vind ik dit echt een té simpele mod en als je dit al het woord 'modificatie' waard vind, vind ik het nog lijp dat je dit heel stoer "V1.0" noemt, alsof je er tientallen versies van gaat maken, waarin elke keer weer bugs zijn gefixed. Gigantisch veel mensen doen dit tegenwoordig en ik vind dat de grootste onzin. Verschillende 'versies' heb je pas bij grotere modificaties, zoals TC's of mods als DYOM.

Ik begrijp jullie reacties enerzijds wel. Dat jullie zo'n kleine mod niks waard vinden. Dit zal dan ook mijn eerste en laatste kleine 'idiote' mod zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Anders maak je effe een poll aan, want met dat gespam schiet je toch niets op.

Overigens vind ik dit echt een té simpele mod en als je dit al het woord 'modificatie' waard vind, vind ik het nog lijp dat je dit heel stoer "V1.0" noemt, alsof je er tientallen versies van gaat maken, waarin elke keer weer bugs zijn gefixed. Gigantisch veel mensen doen dit tegenwoordig en ik vind dat de grootste onzin. Verschillende 'versies' heb je pas bij grotere modificaties, zoals TC's of mods als DYOM.

Ik begrijp jullie reacties enerzijds wel. Dat jullie zo'n kleine mod niks waard vinden. Dit zal dan ook mijn eerste en laatste kleine 'idiote' mod zijn.

Iedere nu 'succesvolle' modder is klein begonnen. Wij bedoelen niet te zeggen dat deze mod niets waard is: de achterliggende gedachte van onze comments is dat je je moet gaan focussen op grotere projecten, waar je veel meer van leert. In plaats van dingen modden die je al kunt modden en hiermee doorgaan totdat je een ons weeg ( onbekendeiv ), moet je juist dingen gaan proberen die je nog níet kunt. De volgende stap voor jou is dus het maken van een hele skin, gebouw of iets dergelijks. Focus je hierbij niet alleen op de texture zelf, maar probeer ook een fatsoenlijke en vooral passende normal map toe te voegen. Natuurlijk maak je deze stappen niet in een paar dagen, maar moet je alles leren door fouten te maken: trial and error. Probeer het eerst zelf uit te zoeken en pas als je er écht niet uitkomt, moet je bijvoorbeeld een tutorial raadplegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedere nu 'succesvolle' modder is klein begonnen. Wij bedoelen niet te zeggen dat deze mod niets waard is: de achterliggende gedachte van onze comments is dat je je moet gaan focussen op grotere projecten, waar je veel meer van leert. In plaats van dingen modden die je al kunt modden en hiermee doorgaan totdat je een ons weeg ( onbekendeiv ), moet je juist dingen gaan proberen die je nog níet kunt. De volgende stap voor jou is dus het maken van een hele skin, gebouw of iets dergelijks. Focus je hierbij niet alleen op de texture zelf, maar probeer ook een fatsoenlijke en vooral passende normal map toe te voegen. Natuurlijk maak je deze stappen niet in een paar dagen, maar moet je alles leren door fouten te maken: trial and error. Probeer het eerst zelf uit te zoeken en pas als je er écht niet uitkomt, moet je bijvoorbeeld een tutorial raadplegen.

Mijn volgende is een Gouden TV...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde eigenlijk niet mee doen met nutteloze posts plaatsen dat dit het niet waard is om een mod te noemen(aangezien je er toch niets mee zal doen..)..

Maar nu hoop ik toch echt dat je de vorige post sarcastisch bedoelde.. Ik sta hier echt van te kijken... Snap je nu echt niet wat iedereen bedoeld?!

Lees deze post nog eens rustig door, en let vooral ook op de dikgedrukte woorden..

Iedere nu 'succesvolle' modder is klein begonnen. Wij bedoelen niet te zeggen dat deze mod niets waard is: de achterliggende gedachte van onze comments is dat je je moet gaan focussen op grotere projecten, waar je veel meer van leert. In plaats van dingen modden die je al kunt modden en hiermee doorgaan totdat je een ons weeg ( onbekendeiv ), moet je juist dingen gaan proberen die je nog níet kunt. De volgende stap voor jou is dus het maken van een hele skin, gebouw(Hiermee bedoeld Puma overigens niet dat je een gebouw helemaal met bladgoud moet bedekken, maar dat je een SKIN zou kunnen maken voor een gebouw, waarmee het gebouw een andere sfeer krijgt(DUS GEEN GOUD!)) of iets dergelijks. Focus je hierbij niet alleen op de texture zelf, maar probeer ook een fatsoenlijke en vooral passende normal map toe te voegen. Natuurlijk maak je deze stappen niet in een paar dagen, maar moet je alles leren door fouten te maken: trial and error. Probeer het eerst zelf uit te zoeken en pas als je er écht niet uitkomt, moet je bijvoorbeeld een tutorial raadplegen.

Met andere woorden: De meeste mensen zijn die gouden mods waarbij je gewoon heel de texture één en dezelfde kleur geeft meer dan zat. Ga eens wat moeilijkers maken, iets WAT NIET VAN GOUD IS, maar gewoon een hele nieuwe texture zelf maken. Probeer eens een heel gebouw te reskinnen, op een realistische manier. Dus ook muren met NIEUWE bump maps en alles! Iets waarmee je meer dan één keer in game gaat kijken of het klopt wat je hebt gedaan, waarbij je ziet "oh dat stukje kan wat beter, even opnieuw doen", en waarbij je moet testen, waarbij je zelf nieuwe dingen kunt proberen.. Je kunt bijvoorbeeld ook proberen een auto van binnen te reskinnen, en dan bedoel ik een auto als de Patriot, of de Cavalcade. Je zou kunnen proberen een auto een mooi beige interieur te geven, met nep-hout of aluminium strips, en delen zwarte bekleding in de deuren, veel zelfgemaakte details, bij een Patriot zal dat vast erg mooi staan! Reken maar dat je dan veel meer bekijks hebt van ervaren modders.

Ik hoop zo dat je het nu eindelijk snapt...

Verder zou je er goed aan doen om gewoon te leren modellen. Aan texturemodden is, als je eenmaal één ding hebt gemaakt, echt niet veel nieuws meer te leren.. Neem een voorbeeld aan Luzhin2.4, met zijn Stock car. Zo'n mod is gewoon véél meer waard, en daar is ook zo veel meer aandacht aan besteed, begrijp me niet verkeerd, ik snap dat je er trots op bent omdat het een van je eerste mods is, maar gebruik eens wat variatie. Alles één kleur goud maken is echt 5 minuten werk... Niet meer dan dat! Probeer eens iets te maken waar je na 5 dagen nog niet klaar mee bent, dat soort mods zijn het meestal waard om de naam mod te dragen. Iets waarbij je vooral 20 keer langer bezig bent met het maken van de mod dan met het zoeken naar de bestanden en het posten van een topic bij elkaar, want wees eens eerlijk: Ik denk dat je 10 minuten hebt gezocht naar het bestand, en 5 minuten nodig hebt gehad om de oorring goud te maken(misschien zelfs minder...)

EDIT@Hieronder: Maar een woord: "zucht" :ch: Doe je het nou expres?!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zo dat je het nu eindelijk snapt...

Verder zou je er goed aan doen om gewoon te leren modellen. Aan texturemodden is, als je eenmaal één ding hebt gemaakt, echt niet veel nieuws meer te leren.. Neem een voorbeeld aan Luzhin2.4, met zijn Stock car. Zo'n mod is gewoon véél meer waard, en daar is ook zo veel meer aandacht aan besteed, begrijp me niet verkeerd, ik snap dat je er trots op bent omdat het een van je eerste mods is, maar gebruik eens wat variatie. Alles één kleur goud maken is echt 5 minuten werk... Niet meer dan dat! Probeer eens iets te maken waar je na 5 dagen nog niet klaar mee bent, dat soort mods zijn het meestal waard om de naam mod te dragen. Iets waarbij je vooral 20 keer langer bezig bent met het maken van de mod dan met het zoeken naar de bestanden en het posten van een topic bij elkaar, want wees eens eerlijk: Ik denk dat je 10 minuten hebt gezocht naar het bestand, en 5 minuten nodig hebt gehad om de oorring goud te maken(misschien zelfs minder...)

Jaja, ik begrijp je... Ik zal iets speciaal proberen maken van die tv. Met diamanten ingelegd ofzo,... Geen gewone gouden skin. Toch niet :D

Edit: met deze Gouden oorring mod heb je niet alleen een gouden oorring, maar ook een gouden hoorapparaat tijdens de missies van Maisonette!

goldenearring.jpg

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...