Jump to content

eflc


nathaninhos

Recommended Posts

ik heb een vraag (ik heb al wat rond gekeken op het forum maar kwam er nog niet uit en ook youtube laat me in de steek).

Hoe krijg ik automods en/of wapens die zijn gemaakt in gta eflc? ik weet wel dat je ze moet instaleren bij gta IV met sparkIV maar die werkt niet bij eflc want dan vraagt hij om het bestandje gta.exe? weet iemand hier raad mee, hoe ik autos in gta eflc krijg?

en dan had ik nog snel een vraag. is er ergens een wapenmod waarmee ik de wapens uit eflc in gta krijg (die stickybombs enzo)

alsvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vraag (ik heb al wat rond gekeken op het forum maar kwam er nog niet uit en ook youtube laat me in de steek).

Hoe krijg ik automods en/of wapens die zijn gemaakt in gta eflc? ik weet wel dat je ze moet instaleren bij gta IV met sparkIV maar die werkt niet bij eflc want dan vraagt hij om het bestandje gta.exe? weet iemand hier raad mee, hoe ik autos in gta eflc krijg?

en dan had ik nog snel een vraag. is er ergens een wapenmod waarmee ik de wapens uit eflc in gta krijg (die stickybombs enzo)

alsvast bedankt

En wat als je het .exe bestandje van EfLC eens verranderd in gta.exe?

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het net geprobeerd, maar helaas werkte dat niet :( ik probeerde het met sparkIV maar als ik dat programmatje wil opstarten geeft hij een fout melding, kan je dan alleen maar met gta IV modden :( (dan ga ik die wel moeten komen zeker:()

Link to comment
Delen op andere websites

gta IV directory wat was dat ook alweeR? en nieuwste versie hoe kom ik daar aan ? (sorry voor het leek zijn )

die fout melding van sparkIV blijft hij geven, wanneer ik hem wil openen (het programmatje) dan moet ik op doorgaan klikken (toestemming admin) en dan werkt hij opeens niet meer :S

Bewerkt: door nathaninhos
Link to comment
Delen op andere websites

Beagle, bij EFLC werkt dit anders dan bij DLC. Deze directory zit apart. Je moet de nieuwste versie van SparkIV kun je gewoon even googlen: "sparkIV", en dan zou het de 2e link moeten zijn(die van gtaforums.com, die is namelijk altijd up to date).

>>> Door Beagle: Hij heeft het in de hoofdpost toch ook over EFLC :puh:?<<<

EDIT@Beagle: Ja.. Maar jij hebt het over de beide DLC samen, zo aan je post te lezen. Waarom ik dat denk: Omdat je zegt dat hij de directory in GTA IV directory moet zetten om de EFLC bestanden te kunnen openen. Punt is: Als je EFLC hebt en SparkIV naar je GTA IV directory laat browsen doet, dan kun je niet in EFLC mappen komen via die GTA IV directory SparkIV, omdat EFLC in een aparte map (genaamd "EFLC" :7) in de Rockstar Games map installeert... En niet in de GTA IV directory, waarvandaan je dus niet in de EFLC mappen kunt komen... Vandaar :puh:

Om even te verduidelijken:

Als je EFLC vanuit de winkel hebt: "Program Files/Rockstar Games/GTA IV"

En: "Program Files/Rockstar Games/EFLC/TBOGT" én "Program Files/Rockstar Games/EFLC/TLAD" (Een aantal mappen die ook in GTA IV zitten, zitten dus ook in die EFLC map plus die 2 mappen TBOGT en TLAD)

Als je beide DLC download: "Program Files/Rockstar Games/GTA IV/TBOGT" en "Program Files/Rockstar Games/GTA IV/TLAD" (waarbinnen dan weer een aantal mappen zitten natuurlijk)

De directory = de hoofdmap van GTA.

Om EFLC te openen moet je eerst SparkIV openen, en dan niet browse GTA, maar open gebruiken. Je kunt met de nieuwe SparkIV(Tenzij er de laatste weken weer een nieuwe is uitgekomen) niet de directory van EFLC opzoeken, hij zoekt dan automatisch naar GTA IV. Je zult dus gewoon de vehicles.img moeten openen als los bestand, via SparkIV. Gooi alle oudere versies van SparkIV eraf, dan zou je, als je rechts klikt op vehicles.img(er zijn er meerdere in EFLC!, je moet dan die binnen de submappen van bijvoorbeeld TBOGT hebben), "openen met" moeten zien. Zoek hierbij SparkIV op.. Op die manier zou het ook nog kunnen.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...