Jump to content

extra wapens in brengen


nathaninhos

Recommended Posts

ik weet niet zeker of dit de goede plek is, maar geloof van wel

ik vroeg me af of je extra autos en wapens in de game kon stoppen. bijvoorbeeld naast de 2 shotguns die je hebt in gta IV ook nog de 3 shotguns die je hebt in de lost and dammend. is dit mogelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA IV is het nog niemand gelukt dit te doen, en ik denk ook niet dat het mogelijk is zonder bepaalde (hardcoded) variabelen aan te passen waarbij je een extra programma nodig voor hebt (dit is het geval in SA).

Link to comment
Delen op andere websites

ja die moet ik nog ergens zoeken :7 maar hoe doe je dat dan? is het ongeveer zo (neem aan dat je wapen op de zelfde manier er in zet als een auto)

je wil 2 soorten infernus (ferari en porsche ofzo)

infernus.wdf en wft en infernus12.wdf en wft?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, je hebt met SparkIV nog niet de mogelijkheid om iets toe te voegen, alleen om iets te vervangen. Ik zoek de tutorial wel even op.

Hier is de tutorial voor auto's in GTA IV zetten. het is wel in het engels je je hebt wel script-ervaring nodig.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

oh had nog ff snel een vraag (denk zal niet weer een nieuwe dingetje openen)

uhm stel ik heb een leuke auto gevonden bijvoorbeeld porsche. Deze porsche vervangt de comet. maar ik heb al een leuke andere auto voor de comet maar wil ook de porsche. kan het porsche bestandje (comet.wdf en wdt) dan niet bijvoorbeeld infernus.wdf noemen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...