Flokkert Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 (bewerkt) Er valt genoeg te ontdekken in Red Dead Redemption, en nu vraag ik me af wat jullie vandaag in Red Dead Redmption hebben ontdekt! 1 post per persoon, per dag. Let hier op! Bewerkt: 13 juni 2010 door folkerthoog Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Hoe je mensen in de boeien kunt slaan met een lasso. Echt fun. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Dat er naast de wolven en pumas ook kleindere diertjes tussen hen door liepen... meestal een stinkdier maar ik had het nog niet opgemerkt, meestal overleven ze het niet lang, maar dat is niet mijn schuld . Reageren
Isic Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Dat Springfield Rifle ofzo goed wapen is. Gisteren ontdekt dat je ezel in multiplayer dom is, loopt als je fluit langs. Reageren
Sentasi Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Dat je door met je paard in een open huifkar kan springen en lekker een stukje kan meeliften. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Gvd. Ik wou dit topic ook juist openen. Ik heb ontdekt dat er ook bizons en stinkdieren in Red dead redemption zitten. Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Een plassende hond En de cinema. En een plassende Meneer West Dickens Bewerkt: 23 mei 2010 door Dakendak Reageren
KJF Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik heb ontdekt dat er een kannibalist in de heuvels zit.. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik heb vandaag ontdekt dat mn vriend hem vrijdag om 1700 gekocht had en hem op zaterdag al uithad gespeeld. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik heb ontdekt dat de multiplayer, en het begint al bij Free Roam, 100% beter ingericht is door Rockstar dan de multiplayer van GTA IV, TLAD en TBOGT. Het is veel meer een RPG geworden in de multiplayer, iets wat ik eigenlijk nooit heb zien zitten, dat MMO RPG gedoe. Maar in de multiplayer rank je in de free roam door te jagen, plantjes te zoeken, Gang Hideouts aan te vallen met of zonder je posse, en nog meer.. Er valt genoeg te doen! Nu hoef je je zelfs niet te vervelen als je in je eentje in de free roam rondwandelt. Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik heb ontdekt dat je direct van een balkon op je paard kan springen. Stond er versteld van! Reageren
vice infernusX Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik heb ontdekt dat er een kannibalist in de heuvels zit.. 'Waar precies, dan kan ik daar de mensen die ik in de boeien heb geslagen afleveren Ik heb ontdekt dat je direct van een balkon op je paard kan springen. Stond er versteld van! Hoe doe je dat Ontopic: Ik heb vandaag ontdekt dat er ook wolven zijn en dat het leuk is om iemand achter je paard te slepen Reageren
Flokkert Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 - Ik heb ontdekt dat er wolven zijn - Dat Free Roam leuk is! Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Ik heb ondekt dat het juist een leuk spel is en ik heb hem besteld. Komt pas volgende week. Maar m'n moeder had vorige week iets besteld dat woensdag komt dus met een beetje geluk ondekken ze dat en geven ze gelijk het mee en komt het woensdag. HOOP HET!!! Bewerkt: 23 mei 2010 door android Reageren
Dakendak Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 (bewerkt) Ik heb ontdekt dat er een kannibalist in de heuvels zit.. 'Waar precies, dan kan ik daar de mensen die ik in de boeien heb geslagen afleveren Ik heb ontdekt dat je direct van een balkon op je paard kan springen. Stond er versteld van! Hoe doe je dat Ontopic: Ik heb vandaag ontdekt dat er ook wolven zijn en dat het leuk is om iemand achter je paard te slepen Bij het savehouse van Armadillo: Eerst hitch je je paard, voor de saloon Ga dan naar je huisje (waar je bed staat). Je kan naar buiten, op een balkon staan. Ga daar naartoe. Kijk waar je paard staat, gebruik dan de knop om te springen (voor de balustrade), en je gaat automatisch op je paard zitten. Ik heb ontdekt dat de WANTED-bandieten veel te gemakkelijk zijn En dat er heel droevige muziek in RDR zit... Vooral als je paard dood gaat... Bewerkt: 24 mei 2010 door Dakendak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.