Jump to content

[RDR] Wat heb jij vandaag ontdekt in Red Dead Redemption?


Flokkert

Recommended Posts

Er valt genoeg te ontdekken in Red Dead Redemption, en nu vraag ik me af wat jullie vandaag in Red Dead Redmption hebben ontdekt!

1 post per persoon, per dag. Let hier op!

Bewerkt: door folkerthoog
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 183
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • viccard

    18

  • TekaLoca

    17

  • Flokkert

    15

  • vice infernusX

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat er naast de wolven en pumas ook kleindere diertjes tussen hen door liepen... meestal een stinkdier maar ik had het nog niet opgemerkt, meestal overleven ze het niet lang, maar dat is niet mijn schuld :engel: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat de multiplayer, en het begint al bij Free Roam, 100% beter ingericht is door Rockstar dan de multiplayer van GTA IV, TLAD en TBOGT.

Het is veel meer een RPG geworden in de multiplayer, iets wat ik eigenlijk nooit heb zien zitten, dat MMO RPG gedoe. Maar in de multiplayer rank je in de free roam door te jagen, plantjes te zoeken, Gang Hideouts aan te vallen met of zonder je posse, en nog meer.. Er valt genoeg te doen! Nu hoef je je zelfs niet te vervelen als je in je eentje in de free roam rondwandelt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat er een kannibalist in de heuvels zit..

'

Waar precies, dan kan ik daar de mensen die ik in de boeien heb geslagen afleveren :puh:

Ik heb ontdekt dat je direct van een balkon op je paard kan springen. Stond er versteld van!

Hoe doe je dat :*D

Ontopic: Ik heb vandaag ontdekt dat er ook wolven zijn en dat het leuk is om iemand achter je paard te slepen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ondekt dat het juist een leuk spel is en ik heb hem besteld. Komt pas volgende week. Maar m'n moeder had vorige week iets besteld dat woensdag komt dus met een beetje geluk ondekken ze dat en geven ze gelijk het mee en komt het woensdag. HOOP HET!!! _O_

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat er een kannibalist in de heuvels zit..

'

Waar precies, dan kan ik daar de mensen die ik in de boeien heb geslagen afleveren :puh:

Ik heb ontdekt dat je direct van een balkon op je paard kan springen. Stond er versteld van!

Hoe doe je dat :*D

Ontopic: Ik heb vandaag ontdekt dat er ook wolven zijn en dat het leuk is om iemand achter je paard te slepen :D

Bij het savehouse van Armadillo:

  • Eerst hitch je je paard, voor de saloon
  • Ga dan naar je huisje (waar je bed staat).
  • Je kan naar buiten, op een balkon staan. Ga daar naartoe.
  • Kijk waar je paard staat, gebruik dan de knop om te springen (voor de balustrade), en je gaat automatisch op je paard zitten.

Ik heb ontdekt dat de WANTED-bandieten veel te gemakkelijk zijn :-(:puh:

En dat er heel droevige muziek in RDR zit... Vooral als je paard dood gaat... :cry:

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...