xelaim Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Dat Jack als hij een dier skint zegt : "Just like you told me dad". Reageren
viccard Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 (bewerkt) dat Fort Mercer perfect is om v voor een multiplayer fortgevecht te gebruiken Bewerkt: 27 juni 2010 door viccard Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 (bewerkt) Dat als Jack een dier skint zegt: "Give me your coat, madam" Bewerkt: 28 juni 2010 door JordanMaster Reageren
rienie Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Dat RDR best wel een graadje moeilijker kan of langer. Reageren
sonny.xboxlive Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Dat RDR best wel een graadje moeilijker kan of langer. De moeilijkheidsgraad kan je instellen: casual/normal/expert. Moet je even naar opties gaan en dan even zoeken, je vind het van zelf. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Dat RDR best wel een graadje moeilijker kan of langer. De moeilijkheidsgraad kan je instellen: casual/normal/expert. Moet je even naar opties gaan en dan even zoeken, je vind het van zelf. Dat is Targeting mode Reageren
viccard Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Geloof me dat het hele spel dan moeilijker word Reageren
Flokkert Geplaatst: 29 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Dat de Achievement "Most Wanted" makkelijk te halen is Reageren
rienie Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Je mensen kan disarmen door op een wapen te slaan met vuisten. En je met politie kan vechten door te slaan doen ze niks terug. En als je dan je mes pakt lopen ze naar achter. Reageren
Flokkert Geplaatst: 1 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Dat de missies niet echt moeilijk zijn Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Ik verbaasde me toen ik Fort Mercer wou overnemen voor de U.S. Marshal outfit. Er waren blijkbaar een paar Mexicanen naar Amerika gekomen en hadden zich verscholen in het fort. Die gast die je hielp was ook Mexicaans dat hoor je gewoon aan z'n accent. Fort Mercer ziet er ook een beetje mexicaans uit als je het van voren ziet met dat stalletje. Ik snap ook niet waarom het fort is gebouwd tijdens de Mexicaanse oorlog Dat kreeg je te horen in de eerste missie Reageren
viccard Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Het fort IS ook Mexicaans. Tijdens de Mexicaanse oorlog namen de Amerikanen het over, het was dus al eerder gebouwd Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 (bewerkt) Dathet maar dan ook enorm hilarisch is om je te bezuipen, flikkert John even met zijn zatte kop tegen de bar . Bewerkt: 5 juli 2010 door Hearv94 Reageren
vice infernusX Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Dat het leuk is om de Marshal uit te hangen in Blackwater met mijn nieuw verkregen U.S. Marshal outfit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.