TekaLoca Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 (bewerkt) Dat de Achievement/Trophie 'High Roller' simpel te halen is in Blackwater. EDIT:.. en ook dat als je iemand hogtied endan op de grond gooit (of laat) en je neemt je mes vast , en je dan bukt en als je dan LT (of L2) indrukt om te richten en vervolgens dan op schietknop drukt dat je dan de hogtie-de persoon zn keel opensnijd :D @Hieronder Idd gwn alles inzetten. Maar vind het in Blackwater toch wel heel simpel , toch voor my .. die geen bal snapt van Poker Bewerkt: 13 juli 2010 door GrandTheftAuto-Jooriie Reageren
vice infernusX Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Dat de Achievement/Trophie 'High Roller' simpel te halen is in Blackwater. @Hierboven: Die Achievement had ik al sinds de poker-missie in Mexico Je moet gewoon alles inzetten. Ik heb nu pas ontdekt dat je in een wapenslot kunt wisselen van wapens :$ Reageren
viccard Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 ik heb ontdekt dat het verdraaid makkelijk is om beren om zeep te helpen in multiplayer met een mes Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 dat ik nu weet hoe ik Horseshoes en Liar's Dice moet spelen Reageren
viccard Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Dat Nastas en Dutch dezelfde stemacteur hebben :cab: Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 (bewerkt) Dat Nastas en Dutch dezelfde stemacteur hebben :cab: Dacht al dat die stemmen wat op elkaar leken. & Ik heb ontdekt dat de 'Online-Achievement' Most Wanted heel erg simpel te halen is met een trucje Bewerkt: 24 juli 2010 door GrandTheftAuto-Jooriie Reageren
Flokkert Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Dat Liar's Dice best wel simpel is om te spelen, als je het snapt! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Dat Liar's Dice best wel simpel is om te spelen, als je het snapt! Idd ! Thx to You kan ik het nu supergoed Reageren
vice infernusX Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Ik heb ontdekt dat er in Thieves landing ook een aanlegplaats is voor de Morningstar (De boot waarmee je aankomt in de intro), waardoor ik me af ben gaanvragen of die boot nou naar de overkant van de rivier gaat of gewoon naar het zuiden richting Thieves landing en terug? Ik snap ook niet waaron zo'n boot in een schurkendorpje zou willen aanleggen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Dat Red Dead Redemption terug leuk is. Zeker met de Coop missions. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 (bewerkt) Dat je die gast in I Know You (a.k.a. Vader van John/God/Duivel) wel kunt vermoorden Bewerkt: 29 juli 2010 door GrandTheftAuto-Jooriie Reageren
Flokkert Geplaatst: 30 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 [Mening] Dat Poncho Outfit best wel mooi is, Reageren
.Corneria. Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Ik heb de Donky-Lady gevonden. http://www.youtube.com/watch?v=1sTonjFnE94 Reageren
vice infernusX Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Waar?! Ik zoek al eeuwen in Mexico. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.