viccard Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Dat Liars dice erg leuk is En dat five finger filet onmogelijk is om te doen Reageren
.Corneria. Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 (bewerkt) Waar?! Ik zoek al eeuwen in Mexico. *Haalt kaart erbij* Donkey Women verschijnt op allerlei plaatsen in RDR maar ik vond ze daar. Bewerkt: 4 augustus 2010 door .Corneria. Reageren
viccard Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Je kunt haar niet vinden. Het is een glitch, geen easter egg. Je vindt haar per ongeluk Reageren
Flokkert Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 (bewerkt) Dat je in MP Free Roam bij een kill streak van zes of meer haalt, $1000 bounty krijgt EDIT; Ontdekt niemand meer iets? Ik heb vandaag ontdekt dat het ook in Mexico kan regen Bewerkt: 22 augustus 2010 door folkerthoog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.