GreyFox-Smurf Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Ik heb ontdekt dat er ergens in de heuvels een man dood op de grond ligt met zen vrouw ernaast die aan't huilen is, Als ze is uitgehuild pleegt ze zelfmoord met haar revolver, En hoor je een heel zielig muziekje En je kan muziek afspelen tijdens de game, Die op je PS3 staat Reageren
Fezz Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 @hierboven: http://www.gamespot.com/xbox360/action/reddeadredemption/show_msgs.php?topic_id=m-1-54821567&pid=957922 Dat had ik net gelezen en dan kom jij aanzetten met dit verhaal Reageren
FGras Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 er woont een man in een klein huisje in het moeras. samen met zijn dode vrouw. als je tegen die vrouw aanloopt valt haar hoofd eraf. @ hierboven, kun je ook aangeven waar? :O Reageren
Fezz Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 @hierboven: Ik heb de game nog niet, maar ik heb het gelezen Reageren
madviper Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Vandaag ontdekt dat wanneer je voor het eerst op Mexicaanse bodem bent er een lekker gitaarnummertje wordt gespeeld. Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 (bewerkt) - Dat vogels erg groot zijn - John Marston rookt @ dji-unit, gebruik voortaan even de Edit-knop! Bewerkt: 25 mei 2010 door folkerthoog Reageren
DingKing Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Ik heb net ontdekt dat je paard best snel doodgaat als je word aangevallen door Coyotes en dat ze daarna meteen jou aanvallen.... Verdomde beesten Meteen afgemaakt en hun skin verkocht Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Ergens vlakbij een spoorweg staat een huisje waarvan de bewoner een zwijn is. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 (bewerkt) er woont een man in een klein huisje in het moeras. samen met zijn dode vrouw. als je tegen die vrouw aanloopt valt haar hoofd eraf. @ hierboven, kun je ook aangeven waar? :O Dat ligt dichtbij Thieves Landing achter dat meer dan moet je voor die man als stranger drie verschillende soorten bloemen drie keer plukken. Ik dacht toen ik hem tegenkwam van mooi wel een beetje realistisch in het spel toen hij bloemen aan het plukken was voor zijn vrouw. Ik vond het wel jammer dat hij later was en met zijn dode vrouw leefde vind wel jammer dat bijna iedereen in de game als een moet overkomen Kan iemand me nou vertellen waar die kannibaal is, m'n gevangenen moeten toch ergens heen en ik wil ook graag weten waar je die vrouw naast de dode man kan vinden Bewerkt: 25 mei 2010 door vice infernusX Reageren
bolie Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 er woont een man in een klein huisje in het moeras. samen met zijn dode vrouw. als je tegen die vrouw aanloopt valt haar hoofd eraf. @ hierboven, kun je ook aangeven waar? :O Dat ligt dichtbij Thieves Landing achter dat meer dan moet je voor die man als stranger drie verschillende soorten bloemen drie keer plukken. Ik dacht toen ik hem tegenkwam van mooi wel een beetje realistisch in het spel toen hij bloemen aan het plukken was voor zijn vrouw. Ik vond het wel jammer dat hij later was en met zijn dode vrouw leefde vind wel jammer dat bijna iedereen in de game als een moet overkomen Kan iemand me nou vertellen waar die kannibaal is, m'n gevangenen moeten toch ergens heen en ik wil ook graag weten waar je die vrouw naast de dode man kan vinden Leg die persoon op het spoor, en dan eff wachten. Reageren
Niiek Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Dat 't vet is om treinen over te nemen, en er in/af te springen Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Ontdekt dat de challenge "Jaguar killen" in Multiplayer aardig lastig is met 20 van die beesten achter je aan. Reageren
rienie Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Vandaag heb ik dit geleerd. Don't F*ck with the bear. En me ezel van 50 dollars heb ik een naam gegeven. Hij heet El Burro Loco Reageren
Flokkert Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Winchester Repeater een goed wapen is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.