jordycorba Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 dat de koeien van John (en uncle) een val in een ravijn niet overleven(john wel zijn paart niet)was wel veel vlees Reageren
viccard Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Dat als de trein over een arm slachtoffer rijd, hij in vele stukjes vliegt Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Slangen, ik had ze eigenlijk nog nooit eerder gezien in de game. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Er staat een man boven op de rand van de Grand Canyon die een zelfgemaakt vliegtuig wil gaan uitproberen. Moet nog wel wat veren en planten voor hem verzamelen voordat hij de sprong naar beneden waagt. Ben benieuwd of hij het gaat overleven Reageren
FGras Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 dat de koeien van John (en uncle) een val in een ravijn niet overleven(john wel zijn paart niet)was wel veel vlees Bij mij werden er 5 overreden door een trein :/ Reageren
PowerPats Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Beren houden niet zo van John. Reageren
water Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Vandaag heb ik dit geleerd. Don't F*ck with the bear. En me ezel van 50 dollars heb ik een naam gegeven. Hij heet El Burro Loco Kun je je paard een naam geven? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Vandaag heb ik dit geleerd. Don't F*ck with the bear. En me ezel van 50 dollars heb ik een naam gegeven. Hij heet El Burro Loco Kun je je paard een naam geven? In het spel zelf niet, maar je kan hem wel denkbeeldig een naam geven. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 (bewerkt) Ik was in Tall Trees beren jagen, nouja zoeken. Toen zag ik een paar gassies by een tentje iets te doen wist t niet. Ik zag TNT maar ik ging er heen en had t toen nog niet helemaal door dat er TNT lag. Dus ik was er een toen ontplofte de boel Bewerkt: 1 juni 2010 door JordanMaster Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Er staat een man boven op de rand van de Grand Canyon die een zelfgemaakt vliegtuig wil gaan uitproberen. Moet nog wel wat veren en planten voor hem verzamelen voordat hij de sprong naar beneden waagt. Ben benieuwd of hij het gaat overleven Hij heeft het niet overleefd >>> Door Kai-ShockWave: Spoiler a.u.b.<<< Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Dat er ergens in de buurt van een stad in Mexico mensen zijn die in een soort van tentjes slapen met een gezellig kampvuur. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Dat als je op een paard zit je nooit een beest moet neerschieten dat voor je loopt. Voor je het weet zit die kogel niet in dat dier maar in de kop van je paard. Reageren
Hayte Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Dat je met een kanon niet te laag moet gaan richten als er een redelijk hoog muurtje voorstaat, mits je geen wild-west zelfmoord bommer wilt worden. Reageren
Die Hard Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Dat wanneer Jack aan het oefenen is met schieten in één van de Ranch-missies, John hem verteld dat hij zijn rug recht moet houden omdat anders het geweer omhoog vliegt bij het schieten. Dit heeft John weer geleerd van Landon Ricketts. Na de tweede keer de Storyline spelen kwam ik erachter. Reageren
madviper Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Dat er echt geen buffalo's meer zijn nadat je de achievement hebt gekregen, wanneer je de laatste hebt afgeknald, jammer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.