Dakendak Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Dat er echt geen buffalo's meer zijn nadat je de achievement hebt gekregen, wanneer je de laatste hebt afgeknald, jammer. Tuurlijk wel. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Dat er echt geen buffalo's meer zijn nadat je de achievement hebt gekregen, wanneer je de laatste hebt afgeknald, jammer. Tuurlijk wel. Zijn er echt niet meer. Ff een spoilertag uit de verhaallijn!! In een missie dan rijd Marston met iemand anders en dan zegt hij wat zonde er wordt teveel gejaagd op de Buffalo's Je kan ze idd niet meer vinden. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 ik heb ontdekt hoe je het makelijks bandieten kan vangen (dead-eye) Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Vandaag heb ik dit geleerd. Don't F*ck with the bear. En me ezel van 50 dollars heb ik een naam gegeven. Hij heet El Burro Loco Kun je je paard een naam geven? In het spel zelf niet, maar je kan hem wel denkbeeldig een naam geven. Mijn paard heet Max. Stoer, en hij heeft de naam van de hond. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Ik heb 2 dagen geleden ontdekt in multiplayer: Mijn albino buffel ( Of is het nou een bizon ? ) Mijn zebra'tje <3 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Vandaag heb ik dit geleerd. Don't F*ck with the bear. En me ezel van 50 dollars heb ik een naam gegeven. Hij heet El Burro Loco Kun je je paard een naam geven? In het spel zelf niet, maar je kan hem wel denkbeeldig een naam geven. Mijn paard heet Max. Stoer, en hij heeft de naam van de hond. Dat moet je maar niet tegen Cuban Gangster zeggen . OT: Ik heb ontdekt dat mijn xbox precies op het verkeerde moment de geest gegeven heeft ^^ . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Ik heb ontdekt dat er in RDR tenminste plassenvorming zit, dus als het regent er plassen verschijnen. Vind ik wel mooi en is ook wel nodig om het er wat realistisch te doen uitzien. Daarbij ook ontdekt dat paarden (en andere dieren) schrik hebben van de donder . Reageren
mrtuning Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 sins gisteren ben ik ook eigenaar van mijn exemplaar van RDR. gekocht voor mijn verjaardag die vandaag is maar ff back ontopic ik heb ondenkt dat als je een wanted wil pakken hij al vlugtent vlak van een klif door een schot in zijn been schiet waardoor die dooderlijk naar beneeden valt niet de beste manier is en zonder je lasso is er ook niet echt wat. dus ben aan de missie gegaan lasso unlocked en een mooie paard er bij ook nog Reageren
vice infernusX Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Ik heb ontdekt dat je buiten missies ook vanaf je paard naar een trein kunt springen door naast de open plekjes te rijden en dan op X te drukken . John springt vanzelf naar de trein Ik heb ook ontdekt dat het moeilijker is dan het eerst leek om de Achievement: Dastardly te behalen aangezien elke keer dat ik eindelijk een vrouw vind is die trein alweer mijlen verweg . Vind ik een vrouw en ik ben nog optijd ook, rijd die trein haar niet eens over maar verschuift hij haar alleen Reageren
Cash Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Dat er vrouwelijke bandieten zijn in het westen van Mexico. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Dat je als je naar dieren opzoek gaat.. Dat je ze niet vind.. Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Dat je als je naar dieren opzoek gaat.. Dat je ze niet vind.. Ze zijn op bepaalde plaatsten, kijk op je kaart (niet de ingame, maar die waar op de achterkant die poster staat) Reageren
madviper Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Dat je als je naar dieren opzoek gaat.. Dat je ze niet vind.. Jep, zo zoek je nog maar 1 stinkdier, 4 afgeschoten in great plains, en de vijfde niet te vinden daar. Rond McFarlane's ranvh gezocht niks, rond armadillo niks en jahoor zit je iets anders te doen, loopt zo'n beest ineens voor je neus. Challenge gelijk gehaald. Wat ik heb ontdekt, dat ik ineens een dank je wel kreeg van een stranger nadat ik een tijd geleden z'n maat had gered die aan een touwtje hing. Niet direct erna nee dagen erna pas in blackwater. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Wat ik heb ontdekt, dat ik ineens een dank je wel kreeg van een stranger nadat ik een tijd geleden z'n maat had gered die aan een touwtje hing. Niet direct erna nee dagen erna pas in blackwater. Dat had ik ook bij McFarlane's Ranch al ben ik wel vergeten waarmee ik hem had geholpen, maar ikreeg wel wat geld van hem Reageren
gta-mike Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ik was in Tall Trees beren jagen, nouja zoeken. Toen zag ik een paar gassies by een tentje iets te doen wist t niet. Ik zag TNT maar ik ging er heen en had t toen nog niet helemaal door dat er TNT lag. Dus ik was er een toen ontplofte de boel Dit heb ik gisteren ook ontdekt. Maar je moet eens goed luisteren naar wat beide personen tegen elkaar zeggen. De ene vertelt hoe gevaarlijk het is om met TNT te werken. Terwijl de andere opeens vertelt dat hij een rookpauze inlast met alle gevolgen van dien. Nog niet gedacht dat mensen zo hoog kunnen vliegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.