Flokkert Geplaatst: 8 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Dat de Dead Eye meestal goed van pas kan komen in missies. Reageren
gta-mike Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Dat er vliegende koffers zijn. Ik moest een gestolen kar terughalen en terwijl ik de kar achtervolgde zag ik de koffers van de kar opspringen en bleven ze hangen. Ook toen ik de kar terugbracht, hingen de koffers er nog altijd. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Dat ik John leuker vind dan Jack om mee te spelen.. en dat ik nu eindelijk Xbox Live heb (Add : CPLXflashteksz) Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Dat je als je naar dieren opzoek gaat.. Dat je ze niet vind.. Ze zijn op bepaalde plaatsten, kijk op je kaart (niet de ingame, maar die waar op de achterkant die poster staat) Dat snap ik ook nog wel. Dat je als je naar dieren opzoek gaat.. Dat je ze niet vind.. Jep, zo zoek je nog maar 1 stinkdier, 4 afgeschoten in great plains, en de vijfde niet te vinden daar. Rond McFarlane's ranvh gezocht niks, rond armadillo niks en jahoor zit je iets anders te doen, loopt zo'n beest ineens voor je neus. Challenge gelijk gehaald.Wat ik heb ontdekt, dat ik ineens een dank je wel kreeg van een stranger nadat ik een tijd geleden z'n maat had gered die aan een touwtje hing. Niet direct erna nee dagen erna pas in blackwater. Ja, ik moet nog 5 stinkdieren. Kwam ze eerder altijd overal wel tegen nu nooit meer. Reageren
Die Hard Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Dat je als je naar dieren opzoek gaat.. Dat je ze niet vind.. Ze zijn op bepaalde plaatsten, kijk op je kaart (niet de ingame, maar die waar op de achterkant die poster staat) Dat snap ik ook nog wel. Dat je als je naar dieren opzoek gaat.. Dat je ze niet vind.. Jep, zo zoek je nog maar 1 stinkdier, 4 afgeschoten in great plains, en de vijfde niet te vinden daar. Rond McFarlane's ranvh gezocht niks, rond armadillo niks en jahoor zit je iets anders te doen, loopt zo'n beest ineens voor je neus. Challenge gelijk gehaald.Wat ik heb ontdekt, dat ik ineens een dank je wel kreeg van een stranger nadat ik een tijd geleden z'n maat had gered die aan een touwtje hing. Niet direct erna nee dagen erna pas in blackwater. Ja, ik moet nog 5 stinkdieren. Kwam ze eerder altijd overal wel tegen nu nooit meer. Kijk is bij dat boerderijtje in de buurt van MacFarlane's Ranch in de nacht. Dan kom je er erg veel tegen. Zo heb ik het gehaald. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Doe ik later misschien wel weer. Speel weer veel Modern Warfare 2, RDR nu beetje opuit gekeken. Reageren
gta-mike Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 (bewerkt) Dat er in die tijd al corrupte cherifs waren. Ik Armadillo deed ik een bounty opdracht en ving ik de bandiet met de lasso wat me wat meer geld opleverde. Ik reisde naar het noorden naar Rathskeller Fork en toen ik daar aankwam zag ik via de map dat ik ook daar een bounty hunter missie kon doen. Groot was echter mijn verbazing toen ik merkte dat de gezochte bandiet, dezelfde was als diegene die ik voor mijn reis in Armadillo aan de cherifs overhandigd heb. Weet er iemand hoeveel bandieten (bounty missies)er zijn en als je ze allemaal gevangen hebt, verdien je dan iets of is dat aan iets te merken dat je ze allemaal gevangen heb. In Mexico is er op de gezichten op de posters van de gezochte bandieten een groot vraagteken gezet. Weet iemand wat dat betekend? Bewerkt: 11 juni 2010 door gta-mike Reageren
Die Hard Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 (bewerkt) Weet er iemand hoeveel bandieten (bounty missies)er zijn en als je ze allemaal gevangen hebt, verdien je dan iets of is dat aan iets te merken dat je ze allemaal gevangen heb. In Mexico is er op de gezichten op de posters van de gezochte bandieten een groot vraagteken gezet. Weet iemand wat dat betekend? Naar mijn weten krijg je geen beloning als je alle named Bounty's hebt gedaan. Als je zo'n vraagteken krijgt heb je simpelweg alle 'officiele' bounty's gedaan en krijg je nu gewoon random. Er is echter geen verschil tussen de originele en de random, je ziet alleen geen tekening meer. Bewerkt: 10 juni 2010 door Die Hard Reageren
gta-mike Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Weet er iemand hoeveel bandieten (bounty missies)er zijn en als je ze allemaal gevangen hebt, verdien je dan iets of is dat aan iets te merken dat je ze allemaal gevangen heb. In Mexico is er op de gezichten op de posters van de gezochte bandieten een groot vraagteken gezet. Weet iemand wat dat betekend? Naar mijn weten krijg je geen beloning als je alle named Bounty's hebt gedaan. Als je zo'n vraagteken krijgt heb je simpelweg alle 'officiele' bounty's gedaan en krijg je nu gewoon random. Er is echter geen verschil tussen de originele en de random, je ziet alleen geen tekening meer. Ik heb gemerkt dat ik in Mexico en North telke male een vraagteken krijg op de poster. Enkel in het Frontier gedeelte krijg ik steeds dezelfde poster en telke male vang ik hem en lever ik hem aan de cherif van Armadillo af. Zou dit een bug zijn of moet ik hem doodschieten ipv vangen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 11 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Dat er slangen in RDR zitten Reageren
Limitbreak Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 dat als je gewoon rondloopt mensen kan groeten door op de B knop te duwen Reageren
Flokkert Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 (bewerkt) Dat je ook Kluizen kan kraken Bewerkt: 12 juni 2010 door folkerthoog Reageren
viccard Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Bedoel je in die missie of gewoon random? ik wil wel een bank beroven Reageren
Ak47 Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 (bewerkt) @viccard ^^ Ik zou zeggen, kijk hier eens: Bewerkt: 12 juni 2010 door Ak47 Reageren
viccard Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Gezien, ga ik meteen uitproberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.