Visser23 Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 >>> Door Visser23: 1 post per persoon, per dag jongens. Let hier op.<<< Reageren
Flokkert Geplaatst: 13 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Dat de missies niet erg moeilijk zijn. Reageren
Feyenoord.. Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Dat je ook met een groepje kan kamperen in de middle of nowhere. en dat er een kannibaal in Gaptooth Rigde zit, en hij mij niet aardig vind. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Dat je ook met een groepje kan kamperen in de middle of nowhere. en dat er een kannibaal in Gaptooth Rigde zit, en hij mij niet aardig vind. Waar precies Reageren
Vice-King Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 dat ik een gouden schofield revolver in multiplayer heb Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Dat het in het Oosten van Mexico stikt van de Hungarian Half-blood horses. Reageren
Feyenoord.. Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 (bewerkt) Dat je ook met een groepje kan kamperen in de middle of nowhere. en dat er een kannibaal in Gaptooth Rigde zit, en hij mij niet aardig vind. Waar precies Ik kan het niet zo precies aangeven op deze kaart, maar er zou in Rio Bravo/Gaptooth Ridge een haakse bocht moeten zitten, daar kwam ik hem tegen. Bewerkt: 15 juni 2010 door Feyenoord.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Dat je ook met een groepje kan kamperen in de middle of nowhere. en dat er een kannibaal in Gaptooth Rigde zit, en hij mij niet aardig vind. Waar precies Ik kan het niet zo precies aangeven op deze kaart, maar er zou in Rio Bravo/Gaptooth Ridge een haakse bocht moeten zitten, daar kwam ik hem tegen. Die kannibalen kan je overal tegenkomen ook in Mexico het zijn zo'n soort random submissies. Reageren
viccard Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Die dingen worden gewoon random gespawd Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Dat je paard zomaar dood kan vallen zonder dat er vijanden of iets dergelijks in de buurt zijn. Reageren
Die Hard Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Dat je paard zomaar dood kan vallen zonder dat er vijanden of iets dergelijks in de buurt zijn. Waarschijnlijk is je paard dan eerder geraakt door een paar kogels van vijanden. In het spel is het namelijk zo geprogrammeerd dat je paard (in tegenstelling tot jijzelf) later kan overlijden aan zijn verwondingen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Dat beren altijd met z'n drieën zijn. Ben vandaag een paar keer van achtere gepakt door zo'n laffe beer. Nooit van voren, waar ik veel meer van houd :$ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 (bewerkt) Dat je paard zomaar dood kan vallen zonder dat er vijanden of iets dergelijks in de buurt zijn. Waarschijnlijk is je paard dan eerder geraakt door een paar kogels van vijanden. In het spel is het namelijk zo geprogrammeerd dat je paard (in tegenstelling tot jijzelf) later kan overlijden aan zijn verwondingen. Of er heeft gewoon een slang in je paard gebeten , dat heb ik zo vaak meegemaakt. Ik zat gewoon te rijden met dat paard , en opeens valt het neer , en dan hoorde ik die slangen. Bewerkt: 15 juni 2010 door GrandTheftAuto-Jooriie Reageren
mosman Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Beren bij blackwater zijn niet lief. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.