Jump to content

[RDR] vervelenste missie.


Vice-King

Recommended Posts

:/ de enigste missie die ik tot nu toe nog een beetje moeilijk vond was het pokeren...

Snap nog altijd niks van dat spel.

Nouja, pokeren is een kwestie van kunnen en kennen. Zo zat ik vanmiddag samen met iemand in een voicechat, en zaten we beiden te pokeren. Hij had alle potjes op 1 na verloren, terwijl dat bij mij het tegenovergestelde is. Waardoor hij dus zijn 20 dollar verloor, en ik met 100 dollar het café uitliep. Het is dus een kwestie van leren, en wil je dat. Dan kan dat gewoon hier..

Ontopic: Ik heb nog niet veel missies gedaan, ik kan het alleen niet uitstaan dat "Bonnie" me inhaalde met racen. Dus ik denk dat ik daar later in de game wel problemen mee ga krijgen..

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Liar`s Dice vind ik een vervelend spelletje, winnen is niet moeilijk maar dat zonder 1 dobbelsteen te verliezen (Trophy) is mij zelfs na 40 keer nog niet gelukt. Maar echt vervelende missies heb ik niet gehad, typisch GTA de hoofdmissies zijn stuk voor stuk geweldig maar de zijmissies (voor de 100%) zijn uiterst irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet meer welke missie, maar het is eentje in het begin van het spel: je moet je kudde in een storm gaan binnehalen, ok... maar ik zie gewoon niks, het is pikdonker en ik moet gebruik van de 'Start' knop om eens te kijken waar ik ben... toch leuk om iets te sturen dat je niet kan zien en enkel weet waar het is door op de radar te kijken... oh jippie daar loopt mijn kudde een ravijn in... welk ravijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...