Tha Real G. Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Tijdens het surfen op het net kom je soms op de raarste dingen terecht. Zo ben ik terecht gekomen bij Photobucket.com. En daar beste vrienden, ben ik misschien wel eens op de eerste GTA: Liberty City Stories screens terecht gekomen. Of deze echt zijn kan ik niet met zekerheid vertellen. Wat ik wel kan vertellen is dat ze niet zo heel duidelijk zijn, maar indien ze echt zijn krijg je toch wel enkele heel leuke dingen te zien. Zo vind ik de multiplayer die je kan zien heel interessant. Enjoy the screens friends, maar wees niet teleurgesteld indien dit het werk is van een fraudeur.
need my speed Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 En jongens, die screens staan op het forum en zijn fake.
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 ze zijden laatst nog dat het 2d zou worden (met het topdown perspectief) en dit is 3d dus duidelijk fake
Lantyz Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 klik Beetje opletten, svp. @ Marty: GTA Liberty City Stories wordt wel 3D zoals we GTA III kennen, zoals hier te lezen valt. --topic locked-- [Niet eens met slotje -> Stuur me een PB]
Recommended Posts